بهره‌برداری از درمانگاه بیمارستان سبلان تا سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان اردبیل از مراحل تکمیلی پروژه احداث درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان تأمین‌اجتماعی سبلان اردبیل بازدید و بر ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از این درمانگاه تا سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ تأکید کرد.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میر هاشم موسوی در این بازدید که با همراهی مدیرکل و مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل انجام شد، استمرار طرح‌های تحولی و توسعه خدمات بیمه‌ای و درمانی را اولویت سازمان تأمین‌اجتماعی توصیف و بر ضرورت اجرا و تکمیل پروژه‌های مختلف در حال اجرا برای توسعه ظرفیت‌های درمانی، بیمه‌ای و اقتصادی این سازمان طبق برنامه زمانبندی تأکید کرد.

براساس این گزارش ‌درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان تأمین‌اجتماعی سبلان در دو و نیم طبقه و در مساحت ۴۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال در مراحل پایانی احداث و تجهیز قرار دارد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین با همراهی افشین شیرزاده مدیرکل و مهدی نیک‌سیرت مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل، ضمن حضور در پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی شهید میرزاحسینی اردبیل و بازدید از چگونگی ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مراجعه‌کنندگان به این مرکز درمانی، خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی را از مهم‌ترین خدمات این سازمان دانست و توسعه روزافزون خدمات درمانی را رویکرد کلان سازمان تأمین‌اجتماعی توصیف کرد.
در این بازدید، میرهاشم موسوی در گفت‌وگو با تعدادی از مراجعان و کارکنان این مرکز درمانی و تبریک عید سعید فطر به کارکنان و مراجعه‌کنندگان این مرکز، از اجرای بی‌وقفه طرح‌های توسعه ظرفیت‌های ارائه خدمت به بیمه‌شدگان به‌ویژه خدمات درمانی در مناطق مختلف کشور و ازجمله استان اردبیل خبر داد.
در جریان این سفر همچنین مقرر است مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از تعدادی از شعب و مراکز درمانی این سازمان بازدید و چند پروژه عمرانی تأمین‌اجتماعی استان اردبیل را کلنگ‌زنی کند.
سازمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل ۲۰۰ هزار بیمه‌شده اصلی، حدود 60 هزار مستمری‌بگیر و ۲۱ هزار کارفرما دارد که گردش مالی آن در سال 1402 ماهانه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر: 69613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =