انتصاب مدیر اشتغال استان گیلان به عنوان عضو گروه آینده پژوهی موسسه کار و تامین‌اجتماعی

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال استان گیلان از میان ۳۱ استان کشور موفق به عضویت در گروه آینده‌پژوهی موسسه کار و تامین‌اجتماعی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، علیرضا نصرتی، مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل با حکم رئیس موسسه کار و تامین‌اجتماعی به عنوان عضو گروه آینده‌پژوهی این موسسه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است؛

با عنایت به مراتب و سوابق علمی و تجربی ارزنده حضرتعالی به ویژه در حوزه ماموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به موجب این ابلاغ به مدت یک سال به عنوان عضو گروه آینده‌پژوهی موسسه کار و تامین‌اجتماعی منصوب می گردید .

امید است با مشارکت فعال و تعامل با دیگر اعضا و نیز سایر گروه‌های علمی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگانی کشور در حوزه‌های تخصصی مرتبط، شاهد ارتقاء سطح علمی فعالیت‌های موسسه، وزارتخانه و سازمان‌های تابعه در جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف باشیم.

گروه آینده‌پژوهی موسسه کار و تامین اجتماعی، مسئولیت مطالعه، بررسی و رصد تحولات بازار کار و آماده‌سازی ساختارها و ساز و کارهای موجود همگام با تحولات جهانی پیش روی بازار کار در آینده را بر عهده دارد.

کد خبر: 69862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =