دیدار مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان در دیدار با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات سازمان تامین اجتماعی در استان ارائه کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط‌عمومی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان، عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان با حضور در دفتر آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و خدمات سازمان تامین اجتماعی در استان پرداخت.

روشنی تامین اجتماعی را همواره ضامن امنیت تولید و آرامش نیروهای مولد کشور خواند و تأکید کرد: ما در کنار دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیجی‌وار خدمت به مردم فهیم، صبور و ولایت‌مدار کشور را افتخار خود می‌دانیم.

در ادامه آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم استان خوستان در مجلس خبرگان رهبری، پس از تبریک حمله‌ی دلاورانه و غیورانه‌ی پهپادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس در پاسخ به تجاوزات و جنایات آن رژیم در غزه و کنسولگری ایران در سوریه گفت: از آستان حضرت احدیت توفیقات روز افزون شما و همکاران پر تلاشتان برای ارائه خدمتی سرشار از شور و نشاط و همچنین مملو از توکل الهی، به شهروندان استان در جهت اعتلای هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستارم.

آیت‌الله حیدری همچنین بیان کرد: برای رفع محرومیت‌ها باید برنامه‌ریزی و تلاش کرد و همانند مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) در همه عرصه‌ها با خلوص نیت، ایمان و اعتقاد به خداوند، به مردم خدمت کرد.

کد خبر: 69849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =