رشد شاخص‌های خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی

سال گذشته، سازمان تامین اجتماعی بعد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین میزان رشد درشاخص های خدمات الکترونیک بین سایر دستگاه ها را دارا بوده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، برای ششمین دوره متوالی، خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی را ارزیابی کرده است.
در این دوره ارزیابی یک هزار و۴۳۹ خدمت و ۵ هزار و۴۶۷ زیر خدمت در بین ۱۵۴ دستگاه اجرایی کشور از منظر ۳۱ شاخص و ۹ نشانگر مورد ارزیابی قرار گرفت. ارزیابی دوره ششم بر مبنای ۴ اولویت سیاستی "دولت کاربرمحور، دولت شفاف، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی " بر گرفته از مدل های بلوغ مرحله‌ای، مطالعات دولت الکترونیکی در اروپا و تجربیات ده کشور منتخب متناسب با شرایط کشور در EGDI ارزیابی سازمان ملل حوزه دولت الکترونیکی تبیین و اجرا شد.
سازمان تامین اجتماعی براساس نتایج کسب شده در ارزیابی مذکور که در راستای نیل به اهداف تعیین شده در دولت الکترونیک برگزار شده است، بعد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین امتیاز در ارائه خدمات الکترونیک بین سایر سازمان‌ها را دارا بوده است. این نتیجه، ناشی از التزام مواجهه موثر با اثرات و تبعات پاندمی کرونا ویروس در کشور و بهبود خدمات الکترونیک در این سازمان است.

کد خبر: 14399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =