پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی استان اصفهان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان در بازدید تیم بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اداره کل استان، از پرداخت ماهانه ۲۳۰۰ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، تیم بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فرایندهای ارایه خدمات در اداره کل و شعبه چهار تامین‌اجتماعی اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان ضمن خوش آمدگویی به تیم بازرسی وزارت تعاون گفت: اداره کل تامین‌اجتماعی با بیشترین شعب ( ۴۴ شعبه و ۱۶ کارگزاری ) در سطح کشور در خدمت بیمه‌شدگان و کارفرمایان و مستمری‌بگیران است و اولویت کار در استان پاسخگویی مطلوب و با کیفیت به ذینفعان سازمان است.

مرتضی حاجی‌کاظمی با بیان اینکه با توجه به صنعتی بودن و دارا بودن ۱۱۲ هزار کارگاه‌ فعال، ۶۷ درصد جمعیت استان اصفهان تحت پوشش‌ سازمان تامین‌اجتماعی است بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ ماهیانه ۲۳۰۰ میلیارد تومان حقوق به مستمری‌بگیران استان اصفهان پرداخت کرده‌ایم و در سال جدید این مبلغ بیشتر است.

گروه ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مدت اقامت خود در اصفهان از نزدیک عملکرد اداره کل تأمین‌اجتماعی استان را مورد بررسی و در جلسه ای با حضور مدیرکل، معاون تعهدات بیمه‌ای و روسای ادارات، فهرست ارزیابی عمومی خود را با کارشناسان و مدیران حوزه‌های تخصصی مرتبط مورد ارزیابی قرار داد.

کد خبر: 62518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =