برپایی میز خدمت با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در تبریز

همزمان با ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مصادف با بیستم ماه رمضان، ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل میز خدمت استانداری با مردم برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، در راستای گرامیداشت ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی و با هدف رسیدگی به مشکلات مردم استان دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم با دستور استاندار آذربایجان شرقی و با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این دیدار استاندار آذربایجان شرقی ضمن ملاقات با مردم و خدمت‌گیرندگان در جریان مشکلات و درخواست‌های این عزیزان قرار گرفته و دستورات لازم را به مدیران کل اجرایی حاضر در این نشست مردمی صادر کرد.

حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز با حضور در این نشست ضمن پاسخگویی به دستورات ارجاع شده از سوی استاندار آذربایجان شرقی با خدمت‌گیرندگان دیدار و جهت رسیدگی و حل مشکلات این عزیزان دستورات لازم را صادر کرد.

این دیدار در راستای گرامیداشت ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعار تاریخی مقام معظم رهبری به مناسبت حلول سال ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد خبر: 69363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =