خدمت‌رسانی به مبتلایان کرونا با تمام توان در مراکز درمانی تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان در وبینار با روسای مراکز درمانی بر تامین نیازمندی‌های این مراکز برای خدمت‌رسانی مطلوب به مراجعین بویژه بیماران کرونایی تاکید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران در ارائه خدمت به بیماران کرونایی افزود: کرونا یک بحران بزرگ در کشور است و در اولویت قرار دارد و بایستی اهتمام زیادی در تامین نیازهای مراکز درمانی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در راستای پشتیبانی از مراکز درمانی استان، در خصوص صدور مجوزهای جذب و بکارگیری نیروی انسانی، تامین تجهیزات پزشکی و پوشش خدمات دارویی، درخواست های لازم ارائه شده است.

دکتر فخر در خصوص تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌های استان گفت: بنا داریم که در بیمارستان‌های دکتر غرضی سیرجان و پیامبر اعظم(ص) کرمان منبع ذخیره اکسیژن احداث کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در استان کرمان نیاز سنجی در موضوعات مختلف به درستی انجام و از مجوزهای صادره به نحو صحیح و مطلوب استفاده می‌شود.

دکتر هادی صبوری، معاون درمان نیز در این جلسه گفت: بر اساس اجرای طرح سطح بندی خدمات درمانی و توسعه خدمات بستری، بخش سی تی آنژیوگرافی در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان احداث و بخش NICU توسعه می یابد و بخش های CCU-ICU-NICU نیز در بیمارستان دکتر غرضی سیرجان توسعه یافته و تجهیز خواهند شد و بخش دیالیز هم راه اندازی می‌شود.

وی همچنین بر مدیریت صحیح تجویز و مصرف دارو و اکسیژن تاکید کرد.

دکترفرهاد اشافی، رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان نیز در این وبینار اظهار داشت: تمهیدات لازم برای توسعه بخش‌های ویژه در این مرکز درمانی انجام شده است.

وی افزود: برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان با خیرین در امور درمانی گفتگو شده است.

دکتر مهدی ابناء، رییس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان نیز در این جلسه گفت: در وضعیت کنونی به مدیریت منابع و نیازها پرداخته‌ایم و روی تشخیص بیماری، زمان بستری، تجویز دارو و خدمات پاراکلینیک تمرکز کرده ایم.

وی همچنین از افزایش ظرفیت فضای بحران این بیمارستان خبر داد.

دکتر منصور هاشمی، رییس بیمارستان امام علی (ع) زرند نیز در این جلسه گفت: با خیرین شهرستان برای مشارکت در تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان گفتگوهای لازم به عمل آمده است.

وی افزود: در این مرکز درمانی تمامی آموزش‌های مربوط به کنترل ویروس کرونا و خدمت‌دهی بهتر به بیماران کرونایی تداوم دارد.

روسای ادارات و کارشناسان ارشد حوزه معاونت درمان نیز در خصوص وضعیت پذیرش بیماران کرونایی، تجویز دارو و تشکیل تیم تنفسی در بیمارستان های استان گزارش‌هایی را ارائه کردند.

کد خبر: 1620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =