روزهای خوب تلویزیون می‌آید؟

به زودی قرار است کنداکتور سیما با بازگشت تعدادی از بازیگران محبوب و سریال‌های پرمخاطب به تلویزیون عوض شود تا رخوت و کسالت سریال‌های ماه قبل را با خود بشوید و ببرد.

به گزارش آتیه آنلاین، اگرچه سریال‌های سیما از نوروز تا کنون با ناکامی های زیادی رو به رو بوده است اما هم اکنون فصل جدید سریال‌های خاطره‌انگیز و پرمخاطب‌ تلویزیون در حال ساخت است که برخی از آنها به زمان پخششان نزدیک است و برخی هم تولیدش در سازمان کلید خورده و قرار است نسبت به ترکیب غریب و به‌شدت ناموفق سریال‌های نوروز و ماه رمضان، تنوع و رنگ آمیزی بیشتری به آنتن ببخشند.

تولید مینی سریال «شهید باکری»

سریال شهید باکری : زمان پخش، داستان و بازیگران سریال شهیدان باکری

مینی‌سریال «شهید باکری» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در هفت قسمت تولید می‌شود و از محصولات سیمافیلم است که هادی حجازی‌فر کارگردانی آن را برعهده دارد و خودش نیز عهده‌دار نقش باکری است. این مینی‌سریال به رشادت‌های لشکر ٣١ عاشورا می‌پردازد و ضمن نمایش فرازهایی از مجاهدت‌های خاموش برخی از دلاوران این لشکر در عملیات‌های خیبر و بدر و نمایش رشادت‌های «حمید باکری»، زندگی و شهادت «مهدی باکری» را محور داستان خود قرار داده است.

چندی پیش خبرتوقف فیلمبرداری مینی‌سریال «شهید باکری» هم شنیده می‌شد؛ اما خبر توقف تولید سریال به‌گفته روابط عمومی سیما فیلم صحت ندارد و سازندگان همچنان مشغول ساخت این سریال هستند.

ساخت سریالی درباره حضرت معصومه

همچنین پروژه فاخر حضرت معصومه (س) به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول پور، کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی با همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در مرکز سیمافیلم تولید خواهد شد. امینی از پایان نگارش فیلمنامه خبر داده و عنوان کرده است: هم‌اکنون هم وارد فاز پیش تولید صفر این سریال شده‌ایم ‌و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری به پیش تولید نهایی رسیده و سپس ساخت مجموعه آغاز شود.

فصل چهارم «نون. خ»

سعید آقاخانی نیز پیش تولید فصل چهارم  سریال نون. خ  را آغاز کرده و به زودی کار تولید سریال نیز آغاز خواهد شد. پیش از این مهدی فرجی تهیه کننده سریال در گفت وگویی گفته بود: اگر عوامل‌مان را بتوانیم هماهنگ کنیم امسال فصل چهارم ساخته می‌شود تا به نوروز ۱۴۰۱ برسد. در ساخت ادامه این سریال تردیدی وجود ندارد اما مقدمات و شرایط ساخت آن نیز مهم است. چرا که در حال حاضر سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی سریال تعهداتی دارد و هنرمندان دیگر هم به همین صورت، که باید این هماهنگی‌ها اتفاق بیفتد. اگر شرایط فراهم شود امسال، وگرنه برای سال دیگر کار به مرحله تولید برسد. اصل بر ساخته شدن است که ان‌شاءالله این اتفاق خواهد افتاد.

دودکش۳

اخبار سریال دودکش - آخرین و جدیدترین خبر های سریال دودکش

 سریال «دودکش» به کارگردانی محمد حسین لطیفی که اولین بار رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت با پایان پخش «زیر خاکی» جلیل سامان،  از شبکه یک آغاز می‌شود.  داستان این مجموعه درباره دو خانواده بود که با مشکلات اقتصادی درگیر بودند و فشار اقتصادی، روابط آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده بود. فصل دوم این سریال با نام «پادری»، سه سال بعد پخش شد و مورد توجه قرار گرفت. اکنون فصل سوم آن در حال ساخت است و همه بازیگران دو خانواده اصلی قصه یعنی هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، نگار عابدی و امیرحسین رستمی در «دودکش ۳» هم حضور دارند.

روزگار جوانی ۳

فصل اول سریال «روزگار جوانی» که در سال ۱۳۷۷ به کارگردانی «شاپور قریب» و «اصغر توسلی» و نویسندگی «اصغر فرهادی» ساخته شد و با استقبال بی نظیری از سوی بینندگان همراه بود، حالا  بعد از حدود ۲۰ سال از زمان نشر، فصل جدید این سریال به قلم «حمید طاهری» که پیش تر نویسندگی سریال های تلویزیونی «در جست و جوی آرامش» و «نیاز» را بردوش داشته است، در دست نگارش است و به‌نظر این سریال از شهریورماه روی آنتن خواهد رفت. به گفته سپهر محمدی  تهیه کننده فصل جدید «روزگار جوانی»، فقط دو ـ سه نفر از بازیگران فصل‌های قبل در این فصل هستند. آقای بیوک میرزایی هستند که دوباره خانه‌شان را به پنج دانشجوی جدید اجاره می‌دهند. همچنین از نوستالژیک‌های سریال، ماشین فولکس ایشان است!

۳ شب «خندوانه»، ۴ شب «دورهمی»       

ماجرای خداحافظی رامبد جوان و سلام دوباره مهران مدیری از چه قرار است؟ - اخبار  فرهنگی تسنیم | Tasnim

                                                                                 

پخش سری جدید برنامه «دورهمی» با قالبی متفاوت و با کارگردانی و اجرای مهران مدیری از جمعه ۲۱ خرداد ماه از شبکه نسیم آغاز شده و به این ترتیب آنتن این شبکه در طول هفته میان دو برند اصلی آن طی سال‌های اخیر تقسیم خواهد شد. رامبد جوان در برنامه «خندوانه» با اشاره به این موضوع از تغییر کنداکتور پخش برنامه خود خبر داد و گفت: از این به بعد «خندوانه» روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پخش می‌شود و «دورهمی» مهران مدیری هم روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پخش می‌شود. بنابراین در کل هفته ما خندوانه‌ای‌ها و دورهمی‌ها از آنتن شبکه نسیم در خدمت شما هستیم، ما در سه شب و دورهمی در چهار شب.

کد خبر: 18630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =