سه نفر از نامزدها رسما انصراف خود را اعلام کرده‌اند

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به این که مردم به اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور توجه کنند؛ گفت: امروز چهار نفر از نامزدها در رقابت هستد و سه نفر از نامزدها رسما انصراف خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کردند که این موضوع به اطلاع مردم ایران رسیده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت و گوی زنده تلویزیونی، با بیان اینکه مردم عزیز کشورمان تاکنون مشارکت خوبی در انتخابات داشته اند؛ گفت: به همه استانداران و فرمانداران ابلاغ می کنم که در هر جایی مشکل فنی وجود دارد به صورت آفلاین از مردم رای بگیرند و نباید فرایند رای گیری با معطلی مواجه شود. وی همچنین گفت: لذا این کار انجام شده و هیچ مشکلی در فرایند اخذ رای وجود ندارد.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: بعضا در فضای مجازی لیست های جعلی از تعداد نامزدها منتشر شده، اما مردم عزیز کشورمان صرفا باید به اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور توجه کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطر نشان کرد: امروز چهار نفر از نامزدها در رقابت هستد و سه نفر از نامزدها رسما انصراف خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کردند که این موضوع به طرق مختلف به اطلاع مردم ایران رسیده است.

عرف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رفع و حل مشکلات موجود در برخی شعب گفت: مردم نگران بروز برخی از نقص‌های فنی در سیستم‌های شعبه‌های رای گیری نباشند و از همه واجدین انتخابات، رای گیری انجام می‌شود.

کد خبر: 18863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =