پایان دوران سریال‌سازی عامه پسند

گفته‌های هومن کبیری تهیه‌کننده سریال «گیسو» یا همان «عاشقانه ۲» درباره همکاری اجباری خود با منوچهر هادی، این کارگردان را برای ادامه فعالیت در شبکه نمایش خانگی با چالش‌های جدیدی روبه رو کرده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، منوچهر هادی، سال ۹۵  با سریال «عاشقانه» ورود پرسروصدایی به شبکه نمایش خانگی داشت و از آنجایی که این سریال متناسب با سلیقه مخاطب عام ساخته شده بود با موفقیت و استقبال مخاطب به پایان رسید. این کارگردان دوسال پس از این تجربه موفق،با سریال دل به شبکه نمایش خانگی بازگشت اما باوجود حضور ستارگانی چون حامد بهداد نتوانست جایی در میان مخاطبان باز کند و بازی ضعیف بازیگران نیز با انتقادات زیادی در فضای مجازی رو به رو شد. با این وجود یک سال پس از تجربه ناموفق دل، این کارگردان سریال گیسو را جلوی دوربین برد که این سریال نیز به دنبال ریتم کند و روند بی‌اتفاق سریال، مانند دل نتوانست رضایت مخاطبان را جلب کند و انتقادات زیادی را به دنبال دارد.

چندی پیش بود که سعید راد به شدت از عملکرد منوچهر هادی و انتخاب بازیگران انتقاد و از بازی در سریال «دل» ابراز پشیمانی کرد. اکنون نیز هومن کبیری تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار «گیسو» درباره همکاری با منوچهر هادی در این سریال، با مهر گفت‌وگویی داشته و از این همکاری ابراز نارضایتی کرده است.این در حالی ست که پیشتر منوچهر هادی در اینستاگرامش توضیح داده بود که چند بار از کارگردانی سریال انصراف داده، اما کبیری او را برای ساخت «گیسو» متقاعد و گلزار هم پادرمیانی کرده است. اما حالا هومن کبیری می گوید: «پس از توقیف فیلم رحمان ۱۴۰۰ و شکست سریال دل، پلتفرم نماوا درباره حضور منوچهر هادی به عنوان کارگردان دچار تردید شده بود و به این دلیل حتی قرارداد هادی نیز فسخ شده بود؛ اما به توصیه محمدرضا گلزار که ازشان خواسته بود فرصت دیگری به منوچهر هادی داده شود، پلتفرم نماوا دوباره او را برای کارگردانی سریال گیسو انتخاب کرده است.» هومن کبیری در ادامه می‌گوید که به رغم اصرارهای محمدرضا گلزار برای ادامه همکاری با منوچهر هادی «درنهایت خود گلزار هم بعدا از این اتفاق پشیمان شد و  حالا  محمدرضا گلزار و هومن سیدی به درخواست من در این سریال حضور پیدا کرده‌اند و حاضر به همکاری دوباره با منوچهر هادی نیستند».

اگرچه منوچهر هادی برخلاف معمول، واکنشی به صحبت‌های کبیری نداشته است اما  این صحبت ها علاوه براینکه نشان از اختلاف جدی در پشت صحنه سریال گیسو دارد،ضعف‌های پرشمار و افت گام به گام و روز به روز فزاینده سریال‌ها و فیلم‌های منوچهر هادی  را نیز تا حد زیادی فاش می‌کند و می‌تواند ادامه کار این کارگردان در شبکه نمایش خانگی و سریال جدیدش به نام «نیسان آبی»  را با مشکل مواجه کند. هادی در این سریال با احسان ظلی‌پور در مقام تهیه‌کننده همکاری کرده است و هنوز خبر رسمی درباره بازیگران سریال منتشر نشده، اما با توجه به عکس‌های پشت صحنه آن، ظاهرا مهران غفوریان، حسین یاری و اسدا... یکتا از بازیگران «نیسان آبی» هستند.

کد خبر: 19194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =