تولید مسکن اولویت رییس‌جمهور منتخب باشد

ابوترابی گفت: دولت آینده مسیر سختی در حوزه مسکن پیش رو دارد و برای حل مشکل مسکن بایستی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در خصوص انتظاراتی که از دولت آینده دارد، اظهار کرد: اولویت دولت سیزدهم در اولبن گام باید توجه به تولید مسکن باشد، با تولید مسکن به اندازه کافی می‌توان در این بازار بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد کرد که در نتیجه بین قیمت نهایی و اجاره بها نیز تعادل ایجاد می‌شود.

 وی افزود: تولید مسکن پیشران ایجاد اشتغال است، برای هر مسکن ۲۲۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم فعال می‌شود که این موضوع سبب رونق تولید بازار مسکن و اقتصاد کشور می‌شود. البته دولت متعهد شده بود سالانه یک میلیون واحد مسکونی  بسازد اما این هدف محقق نشد. بنابراین دولت آینده مسیر سختی در حوزه مسکن پیش رو دارد و برای حل مشکل مسکن بایستی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس ظرفیت‌های قانونی تولید مسکن را در بودجه سالیانه و در طرح جهش تولید و تامین مسکن مدنظر قرار داده است که جنانچه دولت آینده این طرح‌ها را به درستی اجرا کند قطعا بخش زیادی از مشکلات مسکن حل خواهد شد.

ابوترابی عنوان کرد: با توجه به میزان درآمد مردم و تورم موجود در کشور؛ افرادی که اجاره نشین هستند طی این چند سال تحت فشار قرار گرفتند امیدواریم دولت آینده با برنامه‌هایی که در زمینه مسکن ارائه خواهد داد مشکل تولید را حل کرده که بالطبع مشکلات مستاجران نیز حل میشود.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: با توجه به اهمیت مسکن در اقتصاد کشور میتوان انتظار داشت که با حل این معضل، مشکل اشتغال و ازدواج جوانان نیز رفع شود.

پایان پیام/

کد خبر: 21289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =