52 هزار کارگاه در استان کرمان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

به مناسبت هفته بسیج و به همت تامین اجتماعی کرمان، میز خدمت جهادی در محل شهرک صنعتی خضراء کرمان برپا شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بمناسبت هفته بسیج میز جهادی تامین اجتماعی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی، مسئولان سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در محل شهرک صنعتی خضراء برگزار شد.

علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی کرمان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، ضمن تبریک هفته بسیج و ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) از تامین اجتماعی بعنوان یک سازمان عمومی غیر دولتی یاد کرد.

وی با اشاره به ۱۲هزار میلیارد تومان پرداخت ماهانه تعهدات بلندمدت سازمان تامین اجتماعی در کشور افزود: از این مبلغ در استان کرمان ماهانه ۳۵۰ میلیارد تومان به 125 هزار مستمری بگیران پرداخت می شود.                                                                                                                                                                           

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به سیاست های این سازمان مبنی بر خدمات الکترونیک، تامین اعتبار دفاتر درمانی بصورت غیرحضوری را بعنوان یکی دیگر از اقدامات سازمان در این خصوص عنوان کرد.

حسینی با اشاره به ۴۸ درصد پوشش بیمه ای در استان کرمان ، تعداد کارگاههای فعال را در استان ۵۲ هزار کارگاه عنوان و خاطرنشان کرد: در سازمان تامین اجتماعی امانتدار حقوق کارگران، کارفرمایان و مستمری بگیران هستیم.

 حسینی بدهی کارفرمایان استان کرمان به سازمان تامین اجتماعی را بالغ بر هزار میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: بین سازمان تامین اجتماعی و کارفرمایان روابط دوطرفه ای برقرار هست و ما معتقدیم همزمان که باید اشتغال موجود حفظ شود، اشتغال جدید نیز ایجاد شود.

وی در خصوص اشتغال، با اشاره به افزایش تعداد کارگاهها و بیمه شدگان در استان، رشد اشتغال در استان را مثبت ارزیابی کرد.

کد خبر: 2155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =