کرونا و توالی توقف برنامه‌های تلویزیونی

پس از ابتلای رامبد جوان و تعدادی دیگر از عوامل «خندوانه» به کروناکه باعث توقف ساخت این برنامه شده بود، حالا به دنبال  ابتلای مدیری به گونه دلتا ویروس کرونا، تولید برنامه دورهمی نیز متوقف شد.

به گزارش آتیه آنلاین، خندوانه برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی رامبد جوان که از خرداد ۱۳۹۳ در شبکه نسیم شروع به فعالیت کرد، تاکنون در  ۷ فصل تولید شده و در طول این سال‌ها توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند و همواره  جزو پربیننده‌ترین برنامه های چند سال اخیر تلویزیون بوده است.

سری جدید برنامه «خندوانه» که فصل هفتم این برنامه با اجرای رامبد جوان محسوب می شد، قرار بود از عید نوروز ۱۳۹۹ آغاز شود؛ اما با شیوع  کرونا رامبد جوان ترجیح داد، انصراف دهد و تولید سری جدید را به زمانی دیگر موکول کند. تاریخ‌های مختلفی برای بازگشت رامبد جوان و فصل جدید خندوانه به تلویزیون اعلام شد؛ زمان اولیه‌ای که خود رامبد برای فصل هفتم اعلام کرد، آبان‌ماه بود؛ اما طولانی‌ شدن کرونا این اجازه را نداد خندوانه و رامبد جوان به آنتن نزدیک شوند.

تا اینکه، از اسفند سال گذشته «خندوانه» با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده ازماسک آغاز به کار کرد. تا اینکه هفته گذشته خبر ابتلای رامبد جوان  و ۱۷ تن از اعضای تیم برنامه‌سازی خندوانه به کرونا رسانه ای شد. سیدعلی احمدی تهیه‌کننده «خندوانه» در متنی خطاب به مخاطبان این برنامه از پایان این فصل و شروع فصل جدید پس از ایام عزاداری محرم و صفر نوشت. احمدی در این متن نوشت: «سلام به همه خندوانه‌ای‌های مهربون و همراه. عیدتون مبارک و امیدوارم سلامت باشین و به دور از کرونا. با وجود ابتلای هفده نفر از دوستان و همکاران‌مون و نیز بستری شدن رامبد جوان عزیز تمام تلاش‌مون رو کردیم تا شب‌های عید بزرگ و مهم غدیر کنار هم‌ باشیم اما متأسفانه با هیچ تدبیری مقدور نشد...به تقدیر گردن می‌گذاریم و تا پس از ماه‌های محرم و صفر از خدمت‌تون مرخص می‌شیم! این سه شب با تکرار برنامه‌های  عید غدیر در فصل‌های گذشته «خندوانه»، همراه‌تون هستیم. بیاین این روزها و شب‌ها بیش از هر زمان دیگری با هم مهربون باشیم و به هم هدیه بدیم خصوصاً به بچه‌ها! هم‌چنان کرونا رو جدی بگیریم و به دستورالعمل‌ها پایبند باشیم.»

از طرفی روز گذشته  خبری منتشر شد که مهران مدیری به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹، در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است. بر اساس خبری که در کانال سینمادیلی منتشر شده است، مدیری در این ایام، مشغول ضبط برنامه تلویزیونی دورهمی و همچنین بازی در سریال «خاتون» بود که متاسفانه از چند  روز پیش با بروز علائم بیماری، تحت درمان قرارگرفت و دیروز نیز با نظر پزشکان بستری شد.حال عمومی مهران مدیری خوب گزارش شده و وی برای سپری کردن روند سریع‌تر درمان و با مشورت پزشک معالج در بیمارستان بستری شده است.این خبر توسط صفحه رسمی «دورهمی» در فضای مجازی تایید شده است و بدین ترتیب تولید این برنامه فعلا متوقف خواهد شد. با این حال  ضبط برنامه دورهمی تا بخش فینال برگزیدگان به اتمام رسیده و طبق برنامه روی آنتن خواهد رفت.

اگرچه فرا رسیدن ایام عزاداری و همچنین ضبطی بودن این برنامه ها تاحدودی راهگشاست اما با ابتلای رامبد جوان و تعدادی دیگر از عوامل «خندوانه» به کرونا که باعث توقف ساخت این برنامه شده بود و حالا  ابتلای مهران مدیری، مجری «دورهمی» و توقف ضبط این برنامه، شبکه نسیم با چالشی جدید مواجه خواهد شد.

کد خبر: 23599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =