تشکیل شورای روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران

دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان مازندران در این خصوص گفت : نقش روابط عمومی در تبیین خدمات سازمانی نقش مهمی است و فعالان حوزه ارتباطات در تنویر افکار عمومی و گردش آزاد اطلاعات نقش برجسته ای دارند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از جلسه هم اندیشی شورای روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور روسای منابع انسانی – ارتباطات  مردمی و روابط عمومی و امور فرهنگی همچنین کارشناسان روابط عمومی بیمارستانها ودیگر مسئولین و رابطین  روابط عمومی مراکز تابعه ستاد مدیریت درمان مازندران   امروز ۱۰(دهم) آذر ماه سال جاری برگزار گردید.
دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان مازندران در این خصوص گفت : نقش روابط عمومی در تبیین خدمات سازمانی نقش مهمی است و فعالان حوزه ارتباطات در تنویر افکار عمومی و گردش آزاد اطلاعات نقش برجسته ای دارند.
ایشان طرح مقام محترم مدیر عامل در خصوص نسخه الکترونیکی، دوشنبه های دیجیتال و طرح ۳۰۷۰ را از طرح های مهم و ماندگار سازمان برشمرد و ادامه داد : تلاش ما در کاهش مراجعات غیر ضروری به مراکز  درمانی است و طرح تحویل دارو به بیماران مزمن در  درب منازل از این جمله طرح هاست.
مدیر درمان مازندران  ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران روابط عمومی بر تولید محتوا در خصوص خدمات سازمان تامین اجتماعی و حوزه معاونت درمان سازمان تاکید نمود.
رضا جمشیدی رئیس اداره توسعه منابع انسانی  در این جلسه  بر استمرار امر آموزش و توانمند سازی همه همکاران به ویژه همکاران حوزه روابط عمومی تاکید کرد.

علی باشی رئیس اداره ارتباطات مردمی نیز بر ضرورت اجرای طرح میز خدمت وهماهنگی رابطین روابط عمومی در  حوزه ارتباطات مردمی خبر داد.

احمد حسین زاده دبیر ستاد اقدامه نماز ستاد مدیریت درمان استان گفت : در حوزه فرهنگی  رابطین روابط عمومی میتوانند به طریق شایسته ای در تبدیل  فرهنگ نماز جماعت به معارف عمومی نقش برجسته ای داشته باشند.
علی قمی اویلی رئیس اداره روابط عمومی و امورفرهنگی مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان در خصوص آسیب شناسی روابط عمومی شامل چالش ها و فرصت های پیش رو مطالبی را عنوان  و از اجرای برنامه های آموزشی و برگزاری کلاسهای متعد د با موضوعات بدیع و به روز  که نیاز آموزشی حوزه ارتباطات هستند به صورت حضوری در  قبل از بیماری کرونا و ادامه این روند  با نگاه روشمندی علمی به صورت مجازی با توجه به وضعیت پیش آمده در خصوص بیماری کرونا خبر داد.

 شایان ذکر است که در این نشست تخصصی  چگونگی نهیه و ارسال خبر و تصاویر اقدامات سازمانی و تهیه کلیپ از پخش داروی  بیماران مزمن به درب منازل وفعالیتهای سازمانی و درمانی مراکز تابعه.   تکمیل جداول مربوط به عملکرد مراکز و ملاقات با مقامات محلی – تعامل با فعالین حوزه خبر و رسانه و ابلاغ مسئولیتهای جدید اداره روابط عمومی و امور فرهنگی و تبیین آن در دستور کار شورای روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران  قرار گرفت.

در پایان جلسه رابطین به طرح دیگاه های خود پرداختند و گفتگوهای تخصصی در خصوص نحوه اجرای وظایف و تکالیف اعضاء انجام گردید.

کد خبر: 2567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =