غیرحضوری کردن تمامی خدمات از اهداف سازمان تامین اجتماعی است

اقدامات اداره کل وشعب تابعه تامین اجتماعی همدان از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی مورد بازدیدکارشناسان وبازرسان استانداری قرارگرفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد ابراهیم شریعتی، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی همدان گفت: سازمان تامین اجتماعی دررعایت حقوق شهروندی درعمل به پروتکل های بهداشتی و درزمینه ارائه خدمات به صورت غیرحضوری از سازمان های پیشرو دراین زمینه بوده وعلاوه بر کاهش تعداد کارکنان طبق مصوبات ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا خدمات زیادی را درقالب غیرحضوری به بیمه شدگان ارائه می کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی جمعیت ۴۴ درصدی از استان را پوشش می دهد، افزود : بیش از ۷۶۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که احساس می شد اقدامات عاجلی برای ارائه خدمات به بیمه شدگان ورفع مشکلات آنان اندیشیده شود که سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰ دوشنبه هر هفته از چندین خدمت غیرحضوری رونمائی می کند وبا ارائه این خدمات به صورت غیرحضوری بیش از ۷۰ میلیون مراجعه درسال به شعب وکارگزاریهای این سازمان  در سراسر کشورکاهش خواهد یافت.

شریعتی با اشاره به اینکه کلیه پروتکل های بهداشتی درسطوح بالا دراین سازمان رعایت می شود، افزود: اداره کل تامین اجتماعی استان نیز هرهفته جلسه ای به منظور ارزیابی اقدامات انجام شده تشکیل می شود وعلاوه بر ارائه راهکارهای مختلف برای کاهش بیماری ومراجعات مردم اقدامات شعب مورد بررسی قرارمی گیرد.
دراین جلسه بازرسان استانداری همدان از اقدامات سازمان تامین اجتماعی تشکرکردند وعلاوه بر بازرسی واحدهای سازمان از نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی ورعایت حضور کارکنان دراداره کل استان بازدید کردند.

کد خبر: 2638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =