صدور ۸۰ هزار نسخه الکترونیکی در استان سمنان

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان گفت: اجرای برنامه نسخه الکترونیک تاثیر بسزایی در بهبود روند ارائه خدمات درمانی دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدمجتبی اکرم در جلسه بررسی وضعیت برنامه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در مراکز طرف قرارداد تاکنون ۸۰ هزار نسخه الکترونیکی صادر شده است، گفت: گسترش اجرای طرح نسخه الکترونیک در بهبود روند ارائه خدمات درمانی بسیار موثر است.

وی افزود: با توجه به فواید ارزنده این طرح فراگیری آن در سطح تمامی مراکز طرف قرارداد می تواند ضمن ارتقائ کیفیت خدمات درمانی عامل بسیار موثری در پیشگیری از شیوع کرونا است.

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان اظهار داشت: پیگیری جدی در خصوص ارسال نسخه الکترونیک از طریق پزشکان در دستور کار روزانه معاونت خرید راهبردی مدیریت درمان استان است.

وی با اشاره به کاهش بسیاری از مشکلات ناشی از صدور دفاتر درمانی و همچنین تردد بیمه شدگان برای انجام امور مربوط به دفترچه گفت: با تدابیر اتخاذ شده و بسترهای فراهم ‌شده برای نسخه‌نویسی الکترونیک، در ایام تعطیلی‌های اجباری مرتبط با کرونا در شهرهای با شرایط قرمز، مشکلی در زمینه استمرار ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان در این ایام وجود نخواهد داشت.

وی ضمن دعوت از تمامی مراکز تشخیصی و درمانی در سطح استان سمنان به جهت مشارکت فعالانه در این طرح بیان داشت: از ابتدای شروع این برنامه تاکنون هماهنگی ها و تعاملات بسیار خوبی با سازمان نظام پزشکی شهرستانهای استان صورت گرفته که امیدواریم به زودی با همکاری همه جانبه تمامی فعالان بخش درمان شاهد ارائه ۱۰۰ درصدی نسخ بصورت الکترونیک باشیم.

دکتر اکرم با بیان اینکه استفاده پزشکان از سامانه نسخه الکترونیک موجب تسهیل و تسریع در پرداخت مطالبات پزشکان و دارخانه‌ها می‌شود، گفت: تاخیر پرداخت مطالبات پزشکان و دارخانه‌ها که تا سال گذشته وجود داشت، درحال حاضر کاملا برطرف شده و پرداختها مطابق روال قانونی و حتی پیش از اتمام مهلت قانونی انجام می‌شود.

کد خبر: 2797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =