طرح توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی تحولی دوباره در خدمت‌رسانی

در نشست دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، آخرین تحولات و دستاوردهای سازمانی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، سازمان تامین اجتماعی را مجموعه  گسترده از حیث مخاطبین و دامنه تعهدات و خدمات برشمرده و با بیان اینکه این سازمان در عرصه های مختلف اقتصادی اجتماعی نقش آفرین بوده و معیشت بخش قابل توجهی از اقشاری که در گروههای کارگری و بازنشستگان حضور دارند به عملکرد و برنامه های آن گره خورده است افزود : بکارگیری دانش و تکنولوژی روز و ظرفیتها و بسترهای موجود برای تعالی و رشد از نشانه های مدیریتها و سازمانهای مترقی بوده و سازمان تامین اجتماعی همواره بعنوان یکی از پیشتازان این عرصه قلمداد می گردد .

ایشان با اشاره به طرح توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تحت عنوان 3070 که تبلوری از تحولی دیجیتالی در عرصه خدمت گذاری تلقی می گردد این دستاورد را گامی بلند و ارزشمند برای حرکت بر اساس الگوهای نوین الکترونیکی و اینترنتی دانسته و افزود : بی تردید در برهه ای که مواجهه با شیوع بیماری کرونا بعنوان یکی از دغدغه های شهروندان میباشد اتخاذ این رویکرد و سرعت بخشیدن به آن نشانه ای از هوشمندی و توجه ویژه به مخاطبان و حفظ سلامتی و آرامش و در نهایت ایجاد رضایت در آنهاست .

دراین نشست علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی با تبیین شمایی از 30 خدمت پیش بینی شده برای ارائه بصورت غیرحضوری ، کاهش بیش از 70 درصدی مراجعات یعنی 70 میلیون بار مراجعه از مجموع 96 میلیون مراجعه سالانه را اصلی ترین اهداف در این طرح برشمرد .  

کد خبر: 2950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =