تقدیر از کادر درمانی بیمارستان البرز

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی، معاونت درمان و مدیریت بانکهای رفاه و کارگران استان البرز به همرا هیات همراه با حضور در بیمارستان البرز از زحمات و تلاش های بی شائبه و خستگی ناپذیر کادر درمانی و پشتیبانی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان البرز، آقای قورچیان، دکتر موسی پور و آقای قبادپور به همراه هیات همراه در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان البرز از ایثارگری ها و فداکاری های دلسوزانه پزشکان، پرستاران، بهیاران، کمک بهیاران، پیراپزشکان، همکاران سخت کوش خدمات و کلیه مسئولین علی الخصوص دکتر چوبساز مدیرعامل این مجموعه و پرسنل بیمارستان البرز در مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران با اهداء گل تقدیر و تشکر کردند.

قورچیان در این بازدید گفت: مبارزه شما در مقابله با ویروس کرونا چیزی از زمان جنگ هشت سال دفاع مقدس کم ندارد و چه بسا سخت تر است، زیرا در زمان جنگ رزمندگان برای استراحت به مرخصی میرفتند اما شما عزیزان حدود یک سال است مشغول مبارزه با این بیماری میباشید.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: زبان ما قاصر از تشکر از شما عزیزان بوده که با آگاهی و سعی و تلاش شبانه روزی توانسته اید مرگ و میر را به حداقل برسانید.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ را آدمهای بزرگ انجام میدهند و ما به حال شما عزیزان قبطه میخوریم این بیماری تمام خواهد شد و رو سفیدی و عزتمندی برای شما خواهد ماند.

کد خبر: 3296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =