۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 34329

رسانه آتیه‌نگر

کامران عاروان؛ مدیرعامل جامعه معلولین ایران و رییس هیات مدیره شبکه ملی تشکل‌های مردم نهاد معلولان جسمی حرکتی
رسانه آتیه‌نگر

یک سال از راه اندازی سایت خبری آتیه آنلاین گذشت. هدف این رسانه معطوف بر رفاه و تامین اجتماعی و تحقق حقوق مربوط به آن بوده است که در این زمانه هم مبحث مهمی است هم مطالبه ای جدی از سوی جامعه.

یک سال از راه اندازی سایت خبری آتیه آنلاین گذشت. هدف این رسانه معطوف بر رفاه و تامین اجتماعی و تحقق حقوق مربوط به آن بوده است که در این زمانه هم مبحث مهمی است هم مطالبه ای جدی از سوی جامعه. نگاه تخصصی و پیگیری مجدانه این قضایا در این شرایط می‌تواند راهگشا و بیانگر راهکارهای کارشناسانه باشد.
با وجود همه مشکلات موجود و فرارو هنوز لازم است اهل فن و خرد با صبوری و مداقه بیشتر رصدکننده وضعیت های اجتماعی باشند و راه  های صواب را از راه های ناصواب تمیز دهند و بشناسانند و آگاهی بخش تصمیم گیران و عاملان و متفکران باشند تا مسیر پیش رو هموارتر شود. شناسایی موانع و ناهمواری های این مسیر بیش از پیش جدی می نماید و مهم تر از آن رساندن صدای درست و راست به دست اندرکاران است از آنچه که هست و آنچه که خواهد شد.  
در حوزه افراد دارای معلولیت نیز این رسانه به شایستگی و با توجه لازم رسالت خود را انجام داده است و به فراخور موضوعات مبتلا به این گروه چند میلیونی از جامعه که با مسایل و مشکلات عدیده ای مواجه هستند، مطالب و مصاحبه ها و اخبار متعددی را درج نموده است تا نشان دهد که دغدغه مند همه افراد و گروه های جامعه می باشد و درصدد است تا در جهت ایجاد جامعه ای چند صدایی تلاش کند و بکوشد تا برای این مسایل و مشکلات کارساز باشد و مسوولان مرتبط با این مسائل را از این بابت بیاگاهاند و در تصمیمات و اقداماتشان تاثیر گذار باشد که در نهایت بهبودی شرایطشان را در پی داشته باشد.  
مطمئنا این حرکت سخت است و دشوار اما با همت و درایت این مجموعه و بهره گیری از سرمایه های فکری و اجتماعی جامعه ایرانی، نیل به این اهداف اجتماعی دور از دسترس نیست. پس با امید و سعی خردمندانه رسیدن به این روزهای نیک را برای مردم ایران آرزو می کنیم.  
کد خبر: 34329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =