دردسرهای یک مهاجرت برای سینما

مهاجرت ریحانه پارسا به خارج از ایران از آغاز امر با حواشی زیادی همراه بود اما خارج از مسائل شخصی او آنچه حائر اهمیت است وضعیت نامشخص اکران فیلم هایی ست که او تا قبل از مهاجرت در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

به گزارش آتیه انلاین، ریحانه پارسا بازیگری که در سن بسیار پایین با بازی در سریال پدر به شهرت رسید و پس از آن در مسیر توجه و موفقیت قرار گرفت؛ اما خواسته یا ناخواسته در مسیری پیش رفت که حواشی زیادی ایجاد کرد. آغاز ماجرا آنجا بود که او عکس هایی از میکاپ های خود در صفحه شخصی اش  منتشر میکرد و سپس با رفتارهایی خارج از عرف معمول در نشست خبری جشنواره فجر حاشیه ساز شد و روزهای بعد با خبر ازدواج و توییت هایی که منتشر می‌کرد و حالا هم با مهاجرت به ترکیه.

اما حواشی او پایانی نداشت و پس از رسیدن به ترکیه هر روز خبرهایی جدیدی از او در فضای مجازی بدست به دست می شد او ابتدای امر با راه انداختن سایت شرط بندی و بعد با کشف حجاب و سپس با مصاحبه با مسیح علینژاد پل های پشت سر خود را برای بازگشت و فعالیت در سینمای ایران درهم شکست.

اما آنچه این روزها مهمتر از سبک زندگی و انتخاب او برای چگونه در شهرت ماندن می باشد این است که پروژه های سینمایی که او در ماه‌های پایانی حضورش در کشور در آنها به عنوان بازیگر حضور پیدا کرده که اتفاقا هیچ‌کدام تاکنون اکران هم نشده‌اند چه سرنوشتی خواهند داشت.

فیلم های گشت ارشاد ۳ به کارگردانی سعید سهیلی، رقصنده به کارگردانی بهمن گودرزی و کوسه به کارگردانی علی عطشانی سه فیلمی هستند که ریحانه پارسا در آنها بازی کرده و هنوز اکران نشده اند.

سعید سهیلی کارگردان گشت ارشاد ۳ در توصیه‌هایی پدرانه خطاب به این هنرپیشه ضمن تاکید بر عدم قضاوت او، نوشت: «... اما میتوانم پدرانه بگویم که ... بیا و این روزهای شیرین زندگیت را تلخ نکن، بیا و پشت سرت را فراموش کن، بیا و به روبرو خیره شو، به روبرو ... به آینده ... به افق های دور ... به روزهای بهتر، از محبت ها غره و از بی مهری ها مأیوس مشو، بدان که در میانه این هیاهوی بیشمار ... بسیاری تو را دوست دارند

اما در سال جاری «گشت ارشاد ۳» و سعید سهیلی تنها خریداران ریحانه پارسا نبودند بلکه سید محمد احمدی و علی عطشانی هم از وی برای حضور در فیلم سینمایی «کوسه» دعوت به کار کردند که اتفاقا بخشی از فیلمبرداری آن در ترکیه رخ داد، همان کشوری که این بازیگر در حال حاضر در آنجا به سر می برد البته تنها دو فیلم کوسه و گشت ارشاد ۳ نیستند که از حضور ریحانه پارسا استفاده کرده اند و از تولیدات جدید سینمایی محسوب می شوند، بلکه «فیلم سینمایی رقصنده» به تهیه کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی بهمن گودرزی پیش از آثار نامبرده، پارسا را در جمع بازیگران خود داشت که این فیلم سینمایی هم از تولیدات سال ۹۹ محسوب می شود و در انتظار اکران است.

ابن روها با توجه به افزایش هزینه‌های تولید فیلم در سینمای ایران، مجموع بودجه این سه فیلم بالای ۱۵ میلیارد تومان است که رقم قابل توجهی است و اکنون عده‌ای چشم به راه اکران فیلم‌شان هستند اما  باتوجه به سابقه قبلی این اتفاقات و البته برخی اخبار غیررسمی، احتمال به مشکل برخوردن این سه فیلم وجود دارد. ....».

آخرین اقدام ریحانه پارسا این ‌بار علاوه‌ بر خودش احتمال دارد گریبانگیر دیگران نیز باشد. تجربه نشان داده مسوولان فرهنگی کشور نسبت به از این دست حواشی، واکنش سختی نشان می‌دهند. چرا که با مهاجرت ریحانه پارسا و حواشی پس از آن، صدا و سیما سریال «پدر» با بازی او را برای همیشه به بایگانی سپرد و از پخش مجددش جلوگیری کرد این حتی در مواردی بوده که آن سریال بسیار موفق و پرمخاطب بوده است.

کد خبر: 3551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =