راهکارهای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی با حضور وزیر کار بررسی شد

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی راهکارهای چگونگی حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، «سیدجوادحسینی کیا» در توضیح نشست روز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور «حجت الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست به خبرنگاران گفت: حل مشکل صندوق‌های بازنشستگی اصلی‌ترین موضوع مورد بررسی در این نشست بود و مقرر شد در صورت نیاز به قانونگذاری، کمیسیون صنایع و معادن در این باره طرح ارائه دهد.

نماینده مردم سنقر در مجلس افزود: در این نشست جهت دهی سرمایه گذاری در شستا به سوی مناطق محروم از دیگر مطالبات اعضای کمیسیون در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود. چرا که اید با برنامه‌ریزی مناسب، صندوق‌ها از بنگاه داری خارج و سیاست گذار شوند و کار را به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح قوانین کار و کارفرمایی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود، تصریح کرد: با قانون فعلی کارگران و  کارفرمایان ناراضی هستند. بنابراین مقرر شد کمیته‌ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین و پیش نویس مربوط به این موضوع تدوین شود.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: کمیسیون صنایع و معادن نیز بررسی‌های لازم در این زمینه را انجام می‌دهد تا بتوان قانون فعلی را اصلاح کرد.

کد خبر: 37032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =