سلامت اداری و حفظ کرامت بیمه‌شدگان اولویت تامین‌اجتماعی 

جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان همدان با حضور روسای شعب وبا رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، شهنازحمزه لوی مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا ولزوم رعایت پروتکل های بهداشتی جلسه شورای اداری را با حداقل همکاران برگزار می کنیم وبه ابلاغ برنامه های عملیاتی واولویت دار می پردازیم.

وی با عنایت به اینکه سلامت اداری وتکریم بیمه شدگان از اولویت های کاری واجرائی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان است، افزود: بایستی به مردم خدمت بی منت ارائه کنیم.

حمزه لوی با بیان اینکه سازمان وکارکنان آن امانت دار مردم هستند، افزود: منابع سازمان متعلق به بیمه پردازان آن ماست وحق الناس است که بایستی به طور واقعی محافظت شود و این امانت را به نسل های بعدی بسپاریم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان ضمن اعلام برنامه های عملیاتی خود گفت: باتوجه به تاکید مدیران سازمان براجرای طرح 3070 و زمینه سازی ارائه خدمات غیرحضوری این طرح مورد توجه روسای شعب قرارگیرد و از مبادی ومجاری مختلف به مردم اطلاع رسانی شود تا بیمه شدگان برای دریافت خدمات سازمان بتوانند از طریق بسترهای فراهم شده وبدون معطلی وصرف وقت وهزینه ازاین خدمات بهره مند شوند.

کد خبر: 3726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =