بارش برف و باران تا شنبه هفته آینده در البرز

مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که طبق بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی، از امروز چهارشنبه تا روز شنبه هفته آینده شاهد بارش متناوب و پراکنده برف و باران در استان خواهیم بود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا،آرش بهاروند احمدی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان البرز، وضعیت نارنجی  به لحاظ  هواشناسی در این استان اعلام شده که دستگاه های اجرایی و مردم می بایست اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث احتمالی را به عمل آورند.

وی ادامه داد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت سامانه بارشی در استان البرز بوده که به موجب آن از امروز چهارشنبه ظهر تا عصر فردا پنجشنبه بارش متناوب باران و برف مورد انتظار است ضمن آنکه کاهش موقت آلاینده ها  نیز پیش بینی می شود.

بهاروند احمدی گفت: روز جمعه آسمان البرز کمی تا قسمتی ابری، مه، عصر و شب ابری و بارش برف، یخبندان صبحگاهی، شنبه هفته آینده آسمان ابری و مه آلود، صبح بارش برف، به تدریج کاهش ابر، یخبندان صبحگاهی و روز یکشنبه آینده مه آلودگی و یخبندان خواهیم داشت.

براین اساس دمای هوای امروز البرز بین سه تا هفت درجه بالای صفر، پنجشنبه بین یک تا ۱۰ درجه بالای صفر، جمعه بین صفر تا ۹ درجه بالای صفر، شنبه و یکشنبه بین منهای یک درجه زیر صفر تا هشت درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود.

کد خبر: 3764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =