پنجشنبه؛ واریز مستمری آذرماه صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر

مدیر کل تعهدات قانونی، بازنشستگی و مستمری صندوق بیمه اجتماعی از انجام عملیات محاسباتی مستمری آذر ماه مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی خبر داد و گفت: این مبلغ تا پایان وقت اداری پنج شنبه هفته جاری به حساب آنها واریز خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، عباس باقری از انجام عملیات محاسباتی مستمری آذر ماه مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی خبر داد و گفت: این محاسبات در چهار تعهد بلند مدت شامل بازنشستگی از پیش از موعد، سالمندی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان انجام و مبلغ مستمری، مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه هفته  جاری به حساب آنها  واریز خواهد شد. لازم به ذکر است که این محاسبات بر اساس همسان سازی صورت گرفته در آبان ماه سال جاری در صندوق بیمه اجتماعی و افزایش مستمری‌ها اجرایی شده و واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد کل مستمری بگیران صندوق تا آذر ماه سال جاری ۱۱۹ هزار و ۷۴۷ خانوار و مبلغ کل مستمری آذرماه ۷۱۸ میلیارد و ۴۱۴ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۹۸۰ ریال است.

مدیرکل تعهدات قانونی صندوق افزود: از این تعداد ۶۰ هزار و ۹۱۱ خانوار مستمری بازماندگان، ۷ هزار و ۹۰ خانوار مستمری ازکارافتادگی کلی، ۴۸ هزار و ۸۳ خانوار مستمری بازنشستگی پیش از موعد و ۳ هزار و ۶۶۳ خانوار نیز مستمری سالمندی دریافت خواهند کرد.

باقری گفت: مستمری آذر ماه ۲۶ دانش آموزان حادثه دیده روستای شین‌آباد و ۸ دانش آموزان حادثه دیده روستای درودزن نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

کد خبر: 3793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =