مصوبه کمیسیون اجتماعی در رابطه با نحوه تبدیل وضعیت کارکنان دولت

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طبق مصوبه امروز کمیسیون اجتماعی آن دسته از کارکنان دولت که با هر نوع قرارداد دارای سابقه کمی هستند باید برای تبدیل وضعیت در آزمونی که مربوط به حوزه کاری‌شان است، شرکت کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت، در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت و موادی از آن به تصویب رسید.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون آن دسته از کارکنان دولت که با هر نوع قراردادی دارای سابقه کار کمی هستند برای تبدیل وضعیت و رسمی شدن باید در آزمون شرکت کنند که البته این آزمون، آزمون کتبی نیست و مرتبط با حوزه کاری‌شان است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون کسانی که از این پس با هر نوع قرارداد در دولت جذب می‌شوند مشمول این تبدیل وضعیت نمی‌شوند و طبق این مصوبه ابتدا قرارداد یکساله و بعد دوساله و بعد در صورت رضایتمندی ازکار آنها قرارداد دوساله با این افراد امضاء می‌شود و پس از سه سال چنانچه عملکرد آنها در کمیته‌ای که برای آنها تشکیل می‌شود به تایید برسد، به عنوان نیروی رسمی به کار گرفته می‌شوند و در غیر این صورت همکاری با آنها قطع می‌شود.

کد خبر: 38806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =