کشف انبار ۵۶۷ کیلویی مواد مخدر توسط پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۶۷ کیلو مواد مخدر دپو شده در یک دخمه یکی از مناطق کویری محدوده شهرستان راور خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل ازپایگاه خبری پلیس از  ایرنا  ، سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه در این زمینه توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر راور با همکاری ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ این شهرستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی انجام اقدامات اطلاعاتی، یک رابط اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و پس از بررسی و اطمینان از موضوع به صورت نامحسوس وی  را زیر نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران طی این مدت در پایش های نامحسوس خود متوجه ترددهای گاه و بی گاه این فرد به یک نقطه بیابانی شدند که با ادامه پایش و بررسی میدانی مشخص شد این فرد یک محموله سنگین مواد مخدر را در نقطه ای بیابانی مخفی کرده و قصد دارد آن را بتدریج به دیگر نقاط کشور منتقل کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در نهایت ماموران به منظور شناسایی موقعیت دقیق محموله مورد نظر، این فرد را در حالی که حوالی غروب با یک دستگاه موتور سیکلت عازم همان منطقه بیابانی شد تعقیب و طی یک عملیات غافلگیرانه ضمن دستگیری این قاچاقچی ۵۶۷ کیلو شامل ۴۴۷ کیلو تریاک و ۱۲۰ کیلو شیشه دپو شده در یک دخمه را کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی این قاچاقچی به مراجع قضایی اظهارداشت: حجم قابل توجهی از این محموله از نوع ماده فوق العاده خطرناک شیشه بوده است.

کد خبر: 39761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =