۶۳ دستگاه موبایل مسروقه از یک مالخر در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و یک مالخر در کرمانشاه و کشف ۶۳ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار «علی‌اکبر جاویدان» یکشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان روانسری و همچنین سرقت از چند مغازه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی روانسر، ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک مالخر در شهرک دولت آباد کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر و بازرسی های لازم را از مخفیگاهش به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی ۶۳ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان افزود: مالخر دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کرد گوشی ها را از ۲ سارق حرفه ای خریداری کرده که ماموران پلیس آگاهی در ادامه با راهنمایی های انجام شده و در عملیاتی غافلگیرانه هردوی آن ها را دستگیر کردند.

وی گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۴۴ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و چهار فقره سرقت مغازه در شهرستان روانسر اعتراف کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان با اشاره به توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ متعلق به سارقان، از معرفی هر سه نفر به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

قتل در جوانرود؛ دستگیری در کرمان

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمانشاه از دستگیری قاتلی خبر داد که پس از ارتکاب قتل در جوانرود، به یکی از شهرهای استان کرمان گریخته بود.

سرهنگ «محمدرضا یاری» اظهار داشت: پس از وقوع قتل جوانی ۲۷ ساله و کشف جسدش در حاشیه یکی از روستاهای جوانرود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی شبانه روزی موفق شدند پس از ۲ ماه عامل قتل را که یکی از دوستان مقتول بود در یکی از شهرهای کرمان شناسایی کنند.

سرهنگ یاری افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با همکاران خود در استان کرمان، عازم این شهر شده و در عملیاتی غافلگیرانه متهم به قتل را دستگیر کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمانشاه تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه اش را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

وی در پایان از انتقال قاتل دستگیر شده به کرمانشاه و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر: 39964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =