برگزاری پویش اهدای خون همزمان با دومین سالگرد سردار دل‌ها

سخنگوی سازمان انتقال خون از برگزاری پویش اهدای خون با شعار به نیت حاج قاسم سلیمانی و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دل ها در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا بشیر حاجی بیگی با اشاره به برگزاری این پویش از روز شنبه یازدهم دی تا جمعه هفدهم دی ۱۴۰۰، افزود: با توجه به فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت جانسوز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و فراخوان پویش اهدای خون از سوی بنیاد مکتب حاج قاسم، تمامی مراکز اهدای خون در سراسر کشور آمادگی خدمت رسانی به مردم قدرشناس ایران را دارد.

وی ادامه داد: در آغاز فصل سرما هستیم و در این ایام نیازمند استمرار همراهی مردم برای اهدای خون برای نجات جان بیماران هستیم و این پویش بزرگ می‌تواند به افزایش ظرفیت‌های ذخایر خون کمک قابل توجهی کند.

براساس این گزارش به نقل از سازمان انتقال خون، سخنگوی سازمان انتقال خون با تمجید از شخصیت سردار دل‌ها خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده ارشد جبهه مقاومت و مرد میدان، قطره قطره خون خود را برای آرامش و امنیت این آب و خاک فدا کرد و حالا در ایام شهادت او، انتظار داریم مردم سراسر کشور با یاد و نام حاج قاسم به کمک بیماران نیازمند به خون بیایند تا لبخند نجات بیماران را به لبخند آن سردار آسمانی و عزیز مردم ایران پیوند بزنیم.

یادآوری می‌شود، سردار شهید سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۱۳ دی ۱۳۹۸، هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد به دستور دونالد ترامپ، رییس‌جمهور وقت آمریکا مورد حمله موشک پهپاد قرار گرفت و به شهادت رسید.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی این اقدام جنایتکارانه آمریکا، در ۱۸ دی ۱۳۹۸ با پرتاب شماری موشک‌های بالستیک از کرمانشاه، پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار عراق و پایگاهی در اربیل را که محل استقرار نیروهای آمریکایی بودند، هدف قرار داد.

سالانه در ایران بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزارنفر به صورت کاملا داوطلبانه به منظور کمک و نجات جان بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های آن، خون اهدا می‌کنند.

کد خبر: 40802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =