ورزش، اهرمی موثر در افزایش بهره‌وری سازمانی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به سومین جشنواره خانوادگی شب یلدای جامعه کار و تولید که به صورت مجازی برگزار شد از ورزش به عنوان یک اهرم موثر در افزایش بهره وری سازمانی و یکی از روش های توسعه فعالیت‌ها در جوامع، یاد کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در این پیام با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اثرات منفی آن بر جوامع از جمله جامعه کارگری تاکید کرده است: بسیار خرسندم که با تدبیر معاونت فرهنگی اجتماعی و مشارکت گروه های کارگری و کارفرمایی در چند سال گذشته شاهد برگزاری جشنواره های تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران بوده ایم.

وی می افزاید: در شرایط کنونی که تعداد زیادی از هموطنان جان خود را به خاطر این بیماری از دست می دهند، باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود و خانواده یاریگر کادر درمان عزیز کشورمان باشیم.

شریعتمداری در بخش دیگری از پیام خود تاکید کرده است: در راستای صیانت از سلامت و نشاط اجتماعی نیروی کار در شب مزین به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به منظور حمایت از کادر درمان، سومین  جشنواره خانوادگی شب یلدای جامعه کار و تولید  را با بهره گیری از فضای مجازی برگزار می کنیم و جا دارد تا از عوامل و دست اندرکاران این مهم تقدیر و تشکر نمایم.

وی ابراز امیدواری کرده است: با از بین رفتن این بیماری  بار دیگر این جشنواره در فضای حقیقی اجرا شود.

کد خبر: 4124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =