میزان خسارت سیل به جاده‌های جنوب کرمان اعلام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان میزان برآورد خسارت سیل چندروز گذشته به جاده‌های هفت شهرستان جنوب استان را ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، مسعود جمیلی اظهار داشت: بارش باران طی چند روز اخیر سبب جاری سیلاب شد که خسارت زیادی به راه های روستایی، پل ها و ابنیه فنی در محورهای اصلی و بین شهرستانی منطقه جنوب کرمان وارد کرد.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان به آخرین وضعیت مسیرهای مسدودی این منطقه اشاره کرد و از بازگشایی سه مسیر قلعه گنج _فنوج، قلعه گنج -جاسک و رودبارجنوب -زهکلوت در منطقه جنوب کرمان خبر داد.

وی با بیان اینکه فعالیت ماشین آلات راهداری در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان ادامه دارد، از آغاز عملیات تیغ زنی مسیرهای روستایی از روز چهارشنبه (فردا) خبر داد.

جمیلی حجم بارش های چند روز اخیر را بیش از بارش یک سال آبی برشمرد و بر تامین بموقع اعتبار برای ساخت و احداث پل ها و ابنیه خسارت دیده در مناطق سیل زده تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اقدامات اولیه برای تردد ایمن خودوها در مناطق سیل زده انجام شده و با حمل لوله و ایجاد پل های موقت لوله ای مسیرهای آسیب دیده بصورت مقطعی مرمت شدند.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان آخرین وضعیت محورهای ارتباطی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان را عادی تشریح کرد و گفت: تردد در تمامی محورهای جنوب کرمان در حال جریان است.

کد خبر: 42439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =