ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدافع سلامت استان مرکزی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا به مقام شامخ شهدای سلامت ادای احترام کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار دکتر روح اله سهرابی به همراه معاونین، کارشناسان ستادی و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اراک  با حضور در بهشت زهرا کلانشهر اراک به مقام شامخ شهدای سلامت ادای احترام کردند.

حاضرین با نثار فاتحه یاد و خاطره شهدا از جمله شهید مدافع سلامت علی شاه محمدی پرستار بیمارستان امام خمینی (ره) اراک را گرامی داشتند و مزار مطهر  شهدای سلامت را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در این مراسم با یاد و گرامیداشت شهدای مدافع سلامت گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در ایران پرستاران، پزشکان و کادر درمانی برای حفظ سلامت مردم به قیمت جانشان پای کار آمدند و قهرمانانه ایستاده اند و جانفشانی می کنند. مدافعان سلامت، امروز با ایثار و فداکاری خود بار دیگر یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان را به تصویر کشیدند و در این مسیر جان خود را نیز در راه دفاع از سلامت هموطنان فدا کرده اند.

وی افزود: بی شک جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت همچون مدال زرینی بر تارک تاریخ این مرز و بوم باقی خواهد ماند و مدافعان سلامت همچون مدافعان حریم مرزهایمان در دفاع مقدس و مدافعان حرم ستارگان تابناک آسمان شهادت می‌مانند و می‌درخشند.

کد خبر: 4245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =