آمریکا خطرناکترین شرایط در قرن اخیر را تجربه می کند

لیندسی گراهام سناتور کهنه کار جمهوریخواه آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد دولت بایدن و دمکراتها، هشدار داد این کشور در خطرناک ترین برهه در قرن اخیر قرار دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، روزنامه آمریکایی «نیویورک پست» با انتشار این مطلب نوشت: لیندسی گراهام هشدار داده آمریکایی ها درخطرناک ترین برهه از زمان، از دهه سی میلادی بدین سو به سر می برند.

این نشریه آمریکایی چاپ شهر نیویورک نوشت: وی این هشدار را به علت آنچه آنها را دستور کار های قانونی «رادیکال» جو بایدن و همکاران دموکرات وی  توصیف کرد، عنوان کرد.

نیویورک پست نوشت: گراهام در مصاحبه با شبکه رادیویی «دبلیو ای بی سی»  (WABC) پیش بینی کرد که در انتخابات میان دوره ای کنگره که قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی برگزار شود، رای دهندگان آمریکایی نه به خاطر واهمه از یورش۶ ژانویه ۲۰۲۱ به کنگره، بلکه به خاطر دستور کار شکست خورده رادیکال دموکرات ها،  انگیزه  رای دادن خواهند داشت.

نیویورک پست درادامه نوشت: این دستور کارها مردم آمریکا را در خطرناک ترین برهه تاریخی و  از زمان اواخر دهه سی میلادی بدین سو قرار داده است.

ترامپ پیروز انتخابات ۲۰۲۴ خواهد بود

این روزنامه چاپ  نیویورک نوشت: گراهام  دراین مصاحبه رادیویی پیش بینی کرد که جمهوریخواهان درانتخابات آتی ماه نوامبر به دست آوردهای بزرگی دست خواهند یافت  و دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق نیز انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را خواهد برد.

بنابراین گزارش گراهام به این شبکه رادیویی واقع در شهر نیویورک گفت: ما یک کشور سوسیالیستی نیستیم.

این سناتور کهنه کار و دواطلب  سابق ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از حزب جمهوریخواه که در آنزمان پیروزی ترامپ را به سخره گرفته بود درادامه به این رادیو گفت: آنچه که دموکرات ها انجام می دهند، از هم گسیختن قانون اساسی آمریکا است، آنها در صدد تغییر توازن قدرت دراین کشور هستند، این افراطی ترین روی کرد به قانون اساسی آمریکا طی عمرم ندیده ام و این در انتخابات میان دوره ای ۲۰۲۲ نتیجه ای عکس برای آمریکا خواهد شد.

گراهام: ریاست جمهوری بایدن در سراشیبی سقوط قرار دارد

نیویورک پست درادامه نوشت: گراهام به اظهارات اخیر بایدن در باره واقعه ۶ ژانویه در توئیتی واکنش نشان داد.

این نشریه آمریکایی نوشت: بایدن طی نطقی در روز پنجشنبه گذشته ترامپ را رئیس جمهوری شکست خورده نامید و افزود آنهایی که به کنگره آمریکا در ۶ ژانویه حمله بردند درحقیقت «دشنه ای بر گلوی آمریکا نهادند»، بایدن ۶ ژانویه را   «روز سیاه» خواند.

نیویورک پست افزود: گراهام به این سخنران واکنش نشان داده در حساب توئیتر خود نوشت، ریاست جمهوری بایدن که یکسال پس از ۶ ژانویه از آن می گذرد نه به علت حمله به کنگره، بلکه به خاطر سیاست های شکسته خورده و رهبریت ضعیف آن در سراشیبی سقوط قراردارد.

کد خبر: 43070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =