انتصاب جدید در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در حکمی ذبیح اله عابدینی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه و برنامه‌ریزی این صندوق منصوب کرد.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی، بیت اله برقراری در این مراسم از زحمات شهریار محمودزاده که پیش از این مسئولیت این معاونت را بر عهده داشت، قدردانی کرد و عابدینی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه و برنامه‌ریزی این صندوق منصوب کرد.

وی در ادامه با اشاره به وظایف مهم معاونت توسعه و برنامه ریزی عنوان کرد این معاونت باید سیاست گذاری و استراتژی صندوق را به بهترین شکل ممکن و با برنامه ریزی و استفاده از اسناد بالادستی و مشارکت عمومی اجرا نماید. برقراری، معاونت توسعه و برنامه ریزی را دارای وظیفه ای  بسیار مهم در نقشه راه آتی سازمان دانست و از عابدینی خواست با بررسی های دقیق و استفاده از مشورت مدیران و کارشناسان، معاونت توسعه و برنامه ریزی را گسترش داده و با ترسیم راهی که در دولت محترم و وزارت مردم انجام شده است همسو باشند.

برقراری خاطر نشان کرد، در برنامه و بودجه صندوق که از ادارت زیر مجموعه این معاونت می باشد بسیار دغدغه مند هستیم جذب بودجه برای ما بسیار حیاتی بوده و پیش بینی دقیق در این خصوص باید انجام گیرد. وی منابع انسانی را جریان کارآمد هر سازمان دانست و رشد و ارتقای نیروی انسانی و حفظ شان افراد را از اولویت های مهم سازمان دانسته و از این معاونت خواست نیروی انسانی را هدفمند و دقیق مبتنی بر نیاز سازمان آموزش داده تا نیروی پرتلاش و پویای صندوق بتواند بهتر از قبل به جامعه روستایی و عشایری خدمت رساند.

مدیرعامل صندوق با اشاره به حرکت کشور به سمت استفاده از بستر دیجیتال و تسهیل در ارائه خدمات الکترونیک به جامعه، تکمیل و بهبود فرایندهای فناوری اطلاعات صندوق را از اهداف پیش رو دانست.

در ادامه برقراری با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سخنرانی اخیرشان عنوان کرد از رهنمودهای ایشان در تمامی جنبه های کاری و مدیریتی صندوق بهره خواهیم برد و بیانات ایشان افق های روشن در کار و زندگی همه مردم را به همراه دارد.

در پایان عابدینی با تشکر از اعتماد مدیرعامل صندوق، توفیق خدمت به جامعه کشاورزان، روستائیان و عشایر را از الطاف الهی دانست و گفت به یاری خداوند متعال و همدلی و همکاری مجموعه صندوق امیدوارم بتوانیم خدمات شایسته ای را به جامعه هدف ارائه دهیم و سعادت خدمت به مردم شریف ایران را داشته باشیم.

کد خبر: 43275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =