بیش از ۶۰ درصد پرستاران خلخالی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند

مدیر نظام پرستاری خلخال گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از ۶۰ درصد از مجموع پرستاران شاغل در بیمارستان و مراکز بهداشتی، درمانی زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی این شهرستان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و بهبود یافته‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از سیداکبر عظیمی اظهارکرد: برغم تهدید سلامت و جان پرستاران شاغل در بخش‌های مختلف بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی این قشر تلاشگر هرگز سنگر خدمت خود را رها نکردند.

وی گفت: به دلیل توجه و دقت بیشتر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیرانه از کرونا در بیمارستان خلخال کمترین آلودگی و ابتلا به ویروس کرونا در این مرکز درمانی بوده ولی تعداد قابل توجهی از پرستان این مراکز آموزشی و درمانی به این ویروس مبتلا شدند.

وی افزود: در حال حاضر غیر از چهار پرستار که گرفتار ویروس کرونا شده و در خانه مشغول استراحت هستند، سایر پرستاران شاغل در بیمارستان مشغول انجام وظیفه خطیر پرستاری می‌باشند.

۲۳۰ پرستار و پیراپزشک در بخش‌های مختلف زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی مشغول خدمت هستند که از این تعداد ۱۹۰ پرستار در بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) و ۴۰ پرستار نیز در مراکز بهداشت شهری و روستایی و درمانگاه‌ها خدمات پرستاری ارائه می‌دهند.

کد خبر: 4485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =