پرداخت بیش از ۲۲۹ میلیارد ریال به داروخانه های استان هرمزگان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۲۲۹میلیارد ریال به ۱۳۵ داروخانه خصوصی، دولتی و دانشگاهی طی سالجاری خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مریم امیری در خصوص پرداخت مطالبات به مراکز طرف قرارداد در سطح استان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی توانسته است با به روز کردن پرداخت های خود به مراکز طرف قرارداد در راستای ارتقاء خدمات ارائه شده به بیمه شدگان گام های مثبتی بردارد.

وی اظهار داشت: مراکز طرف قرارداد با مشارکت فعال در طرح نسخه الکترونیک می توانند از مزایای در نظر گرفته شده استفاده نمایند.

دکتر امیری افزود: به منظور افزایش سطح دسترسی بیمه شدگان به خدمات درمانی، سازمان تامین اجتماعی در کمترین زمان ممکن با پزشکان و دندانپزشکان متقاضی به صورت غیر حضوری و برخط عقد قرارداد می نماید.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از پرداخت ۱۰۲ میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریالی به ۱۱۱ داروخانه خصوصی طرف قرارداد تامین اجتماعی طی سالجاری خبر داد و افزود: مطالبات کلیه داروخانه های سطح استان تا مهر ماه تسویه شده است.

وی خاطر نشان کرد: پرداخت مطالبات در صورتی انجام می شود که مراکز هم به موقع اسناد خود را جهت بررسی و پرداخت به معاونت خرید راهبردی این مدیریت ارسال کرده باشند.

دکتر امیری همچنین از پرداخت ۱۲۱ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال از مطالبات داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تا تیرماه و ۶۰ درصد علی الحساب تا مهر۹۹ خبر داد و گفت: مابقی مبلغ پرداختی جهت یک مرکز دولتی، یک مرکز خیریه و ۲ مرکز نیروهای مسلح بوده که تا پایان مهر ماه تسویه شده است.

کد خبر: 4570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =