کار اقتصادی برای ارائه خدمت بهتر به بازنشستگان است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سفر به استان مازندران و در جریان بازدید از دفتر امور بازنشستگی ساری گفت: کار اقتصادی صندوق برای ارائه خدمت بهتر به بازنشستگان است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در جمع بازنشستگان صندوق در دفتر امور ساری گفت: ما برای خادمی بازنشستگان آمده‌ایم و حتی کار اقتصادی صندوق نیز برای ارائه خدمت بهتر به بازنشستگان است. ما این مفهوم را سعی کرده ایم به یک گفتمان سازمانی تبدیل کنیم.

عامریان با بیان اینکه  دارایی‌های بازنشستگان امانتی نزد ماست و ما باید امانتدار آنها باشیم گفت: هدف ما از سودآوری شرکت ها تامین منابع برای ارائه خدمات مطلوب تر به بازنشستگان است. بنابراین نگاه ما هم به حال و هم به آینده است. البته منظور از آینده، آینده درازمدت نیست بلکه تلاش می کنیم در آینده کوتاه‌مدت به اهداف خود برسیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ادامه داد:پس از بازدیدهای میدانی از وضعیت شرکت‌های تولیدی صندوق که در سفربه استان های یزد وکرمان انجام دادیم در این سفر هدف اصلی خود را دیدار با بازنشستگان و بررسی مسایل ومشکلات این عزیزان قرار دادیم. البته علاقه مند بودیم با جمع بیشتری از بازنشستگان دیدار کنیم اما به دلیل لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی علیرغم میل قلبی نتوانستیم در حضور تعداد زیادی از شما عزیزان باشیم.

وی افزود: در این سفر علاوه بر معاون فنی مدیران این معاونت هم حضور دارند و مشکلات شما عزیزان را به دقت بررسی خواهیم کرد.

در این نشست، شماری از بازنشستگان مشکلات و مسایل خود را با مدیرعامل صندوق در میان گذاشتند و وی نیز در خصوص این مشکلات دستور پیگیری صادر کرد.

گفتنی است در این جلسه، سلیمی جهرمی مشاورعالی مدیرعامل، محسنی مدیرکل حوزه مدیرعامل و باباخانی معاون فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق فولاد نیز حضور داشتند.

کد خبر: 45790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =