کارگران فصلی، ساختمانی و استادکاران کرمانشاه بیمه می‌شوند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان کرمانشاه گفت: در این طرح۷۰ درصد حق بیمه را دولت و ۳۰ درصد را کارگران فصلی ساختمانی و استادکاران پرداخت می‌کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه محسن رشیدی اقدم گفت: با امضا تفاهم نامه بین اتحادیه تعاونی‌های تامین نیازهای صنفی با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر، از این پس کارگران فصلی و ساختمانی و استادکاران هم بیمه خواهد شد.
مدیر صندوق بیمه روستائیان، عشایر و کشاورزان استان کرمانشاه افزود: کارگران فصلی و ساختمانی و استادکاران ای که هیچ پوشش بیمه‌ای ندارند از این پس می توانند با مراجعه به کارگزاری های استان خود را بیمه کنند و از مزایای مستمری در بخش‌های سه‌گانه از کار افتادگی بازماندگان و مستمری بازنشستگان بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد : ۷۰ درصد حق بیمه را دولت و ۳۰ درصد را کارگران فصلی ساختمانی و استادکاران پرداخت می‌کنند.

محسن رشیدی اقدم افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان کرمانشاه در ۱۱ ماه گذشته با جذب حدود ۱۱ هزار خانوار جدید به جایگاه سوم کشور صعود کردند.
این در حالی است که در سال ۹۹ ده هزار و ۲۵۰ بیمه شده به این صندوق پیوسته اند.
عیدی امسال ۳ هزار بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان با ۲۵ درصد افزایش از ابتدای اسفند به حساب بیمه شدگان واریز شده است.

کد خبر: 48512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =