تحولات اخیر در سازمان تامین اجتماعی مثبت بوده است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:  الکترونیکی کردن نسخه‌ها از سوی سازمان را اقدامی قابل تحسین است و اقدام دکتر سالاری مبنی بر اینکه اینکه تا بهمن ماه سال جاری دیگر نیازی به تمدید دفترچه‌های بیمه درمانی تامین اجتماعی نخواهیم داشت قابل تقدیر است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، غلامرضا منتظری؛ نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری، با بیان اینکه کارنامه هر دستگاهی نگاه صفر تا صد داشتن را نمیپسندم و اعتقادم بر این است که باید معدل فعالیت‌های سازمان‌ها گرفته شود، افزود: سازمان تامین اجتماعی در چند اخیر ماه‌های گذشته تحولات مثبتی در حوزه خدمات‌رسانی داشته و این تحولات بسیار مشهود است.

وی عنوان کرد: فراهم کردن زمینه سهولت دسترسی مردم، یکی از اقدامات مثبت این سازمان طی ماه‌های اخیر بوده که نشان میدهد این سازمان در تلاش برای دسترسی آسان جامعه هدف به مسائل رفاهی و بیمه‌ای است.

منتظری الکترونیکی کردن نسخه‌ها از سوی سازمان را اقدامی قابل تحسین عنوان کرد و افزود: طی جلسه‌ای که با اخیرا با مدیرعامل این سازمان داشتیم ایشان اعلام کردند که تا بهمن ماه سال جاری  دیگر نیازی به تمدید دفترچه‌های بیمه درمانی تامین اجتماعی نخواهیم داشت که این اقدام دکتر سالاری قابل تقدیر است.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مواردی که انتقادات را در پی داشته این است؛ ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری فراوان تحت پوشش سازمان مثل هلدینگ شستاست که بایستی این ظرفیت‌ها بر اساس مزیت‌های نسبی استان‌ها ترسیم شوند. چنانچه این کار عملی شود، رشد متوازن را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی نباید منتظر این بماند که فقط به افرادی که مراجعه میکنند خدمت‌رسانی کند بلکه میتوان بر اساس مزایای هر استان، وسعت و فرصت‌های موجود آن را، با کمک سازمان تامین اجتماعی توسعه داد.

منتظری تاکید کرد: آنچه که در سرمایه‌ اجتماعی و رضایتمندی مردم را افزایش خواهد داد توجه به مسائل درمانی مردم است.

صفورا طالب زاده

کد خبر: 4873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =