طرح ۳۰۷۰ گامی مهم برای تحقق تأمین اجتماعی الکترونیک است

مدیر کل تامین اجتماعی کردستان در جریان بازدید از شعبه کامیاران بر اجرای دقیق این طرح تاکید کرد و اجرای آن را گامی مهم و مؤثر برای تحقق تأمین اجتماعی الکترونیک دانست.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید صلاح قریشی در دیدار با همکاران شعبه کامیاران، با اشاره به ضرورت توسعه خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع کرونا، گفت: شرایط حاکم بر جامعه با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای سیاستهای دولت در راستای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان را بر آن داشت تا خدمات الکترونیکی خود را برای آرامش و رفاه شرکای اجتماعی و جلوگیری از شیوع کرونا توسعه و گسترش دهد که اجرای طرح ۳۰۷۰ نیز به همین منظور اجرایی شده است و بر اساس آن سازمان ۳۰ نوع خدمت خود را تا پایان بهمن ماه غیرحضوری و الکترونیکی می کند.

وی استقرار طرح ۳۰۷۰ را منشا تحولات بسیاری در سطح سازمان و در نزد مخاطبان آن دانست و عنوان نمود: هرچه سازمان تامین اجتماعی در کارهای زیربنایی، موفق‌تر عمل کند، چشم‌انداز و آینده درخشان‌تری پیش روی کارکنان و مخاطبان خواهد داشت.

قریشی با تاکید بر اهمیت اجرای بهینه و به موقع طرحهای معرفی شده و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مراجعین و جامعه بیمه شدگان سازمان، نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح ۳۰۷۰ در شعب را بسیار اثرگذار و تعیین‌کننده توصیف نمود و گفت: شناساندن طرح، اطلاع رسانی مستمر و جامع، تلاش بی وقفه کارکنان سازمان و استفاده از نیروهای آموزش دیده و با انگیزه به منظور راهنمایی مراجعه کنندگان، لازمه موفقیت این طرح خواهد بود.

وی خاطر نشان ساخت: با توسعه خدمات غیرحضوری، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در هر زمان و مکانی می توانند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کنند.

کد خبر: 4892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =