سرپرست دو شرکت شیمی بافت و سابیر معرفی شدند

امروز در شستا سرپرست شرکت‌های شیمی بافت و سابیر معرفی شدند.

به گزارش آتیه آنلاین، امروز در شستا دو مدیر از شرکت‌های تابعه این مجموعه معرفی شدند. بر اساس گزارش شستا رسانه، طی حکمی از سوی حجت اله برامکی یزدی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی، محمد علی رستمی، سرپرست شرکت پتروشیمی شیمی بافت شد.

مراسم معارفه سرپرست شرکت پتروشیمی شیمی بافت با حضور حجت اله برامکی مدیرعامل شرک سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی و معاونین و مدیران این شرکت برگزار و محمدعلی رستمی به عنوان سرپرست شرکت شیمی بافت معرفی شد.

محمدعلی رستمی از مدیران با سابقه و با تجربه در حوزه پتروشیمی بوده که سابقه فعالیت در پتروشیمی مارون و بندر امام را در کارنامه خود دارد.

شرکت پتروشیمی شیمی بافت از شرکت های مهم تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری پتروشیمی و هلدینگ تاپیکو است که محصول استراتژیک MBTE ماده افزاینده اکتان بنزین و تولید انحصاری متیل اتیل کتون (MEK) که یک حلال مهم صنعتی تجاری است را بر عهده دارد.

معرفی مدیر عامل سابیر

همچنین طی مراسمی آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت سابیر با حضور حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل سیمان تامین برگزار و مهدی طالبی به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد.

در این مراسم با حضور حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین، تعدادی از معاونین و مدیران سیمان تامین و مدیران شرکت سابیر برگزار شد و مهدی طالبی به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد.

در پایان مراسم از زحمات سید علیرضا سجادی مدیرعامل سابق سابیر تقدیر و تشکر شد.

کد خبر: 50264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =