هزینه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی قم برای کرونایی‌ها

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم در سال گذشته حدود ۷۰۰ میلیارد ریال برای درمان بیمه شدگان بستری مبتلا به کرونا یا مشکوک به کرونا هزینه کرده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از سایت سازمان تامین اجتماعی، در سال گذشته حدود ۷۰۰ میلیارد ریال برای درمان بیمه شدگان بستری مبتلا به کرونا یا مشکوک به کرونا در استان قم هزینه شده است. در بخش سرپایی نیز هزینه بیماران کرونایی در تعهد سازمان قرار دارد که فقط در سه قلم داروی مورد استفاده در این بیماران در بخش سرپایی بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
در سال گذشته حدود ۶ میلیون نسخه سرپایی و پرونده بستری در مدیریت درمان تامین اجتماعی قم پذیرش و رسیدگی شده است.  همچنین تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی در این استان در سال گذشته ۶۸۰ مرکز بوده که در حال حاضر ۶۹۲ مرکز است.
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم در بخش نسخ بیماران خاص، پیوندی، شیمی درمانی، ام اس و دیالیز در سال گذشته بالغ بر ۶۸۷ میلیارد ریال سازمان هزینه پرداخت کرده است و همچنین از زمان در تعهد آمدن خدمات ناباروری تاکنون ۶۴۶ پرونده ناباروری توسط بیمه شدگان در این مدیریت تشکیل شده است.

کد خبر: 50895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =