تعهد کمیته امداد بر ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: این سازمان در سال جاری ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی را متعهد شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد،  کمیته امداد امام خمینی و سازمان اتکا با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، کمک به اشتغال و تسهیل ازدواج جوانان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این مراسم با تقدیر از خدمات سازمان اتکا در حفظ ثبات و آرامش اقتصادی کشور به ویژه در سال‌های اخیر گفت: امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی اتکا شاهد حمایت بیشتر از مددجویان و خانواده‌های نیازمند باشیم.

وی خواستار افزایش حمایت از اشتغال مددجویان شد و افزود: کمیته امداد در سال جاری ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی را متعهد شده است و استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های اتکا برای عرضه محصولات و تولیدات مددجویان، می‌تواند نقش به سزایی در تثبیت طرح‌های شغلی خانواده‌های تحت حمایت داشته باشد.

بختیاری ایجاد زمینه مناسب برای فرهنگ‌سازی ازدواج جوانان را از دیگر اهداف تفاهم‌نامه با اتکا دانست و اظهارکرد: سازمان اتکا در قالب این تفاهم‌نامه، برای تامین اقلام جهیزیه مددجویان شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز، همکاری خواهد کرد. این نهاد همچنین از ظرفیت بیش از هزار فروشگاه‌ اتکا برای تامین سبد کالای مددجویان در سطح کشور بهره خواهد برد.  

تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان اتکا در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و مرتضی اعلمی، مدیرعامل سازمان اتکا به امضا رسید.

کد خبر: 51037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =