کارگران ستون و سنگ‌بنای جامعه هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در جریان مراسم تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان پیشوا گفت: کارگران ستون و سنگ بنای جامعه هستند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، حامد ویس کرمی در  این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات برگزار کنندگان مراسم  و تبریک دهه کرامت، گفت: همه ما باید امام علی (ع) را الگوی خود قرار دهیم چرا که آن حضرت کارگر را مجاهد در راه خدا می داند.

وی تصریح کرد : کارگران ستون و سنگ بنای جامعه و عامل اثر گذار توسعه و پیشرفت کشور بوده و به تعبیر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است.

ویس کرمی با اشاره به اینکه پس از پیروزی  انقلاب اسلامی این قشر زحمتکش، با کمک و سرعت بخشی به حرکت چرخ تولید، زمینه استقلال کشور و قطع هرگونه وابستگی را فراهم نموده است، گفت: اقتدار و سربلندی امروز کشور را مرهون این قشر هستیم. شأن و جایگاه کارگر از ارزش بالایی برخوردار است و خود را مدیون به کارگران عزیز می دانیم.

وی افزود: امروز کشور در عرصه داخلی و بین المللی در شرایط خاصی قرار دارد و نیازمند حضور موثر نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد یعنی کارگران و کارفرمایان می باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، افزود: بناست هر اتفاق مبارکی در حوزه اقتصاد رخ دهد به پیوست آن در حوزه اجتماعی رقم بخورد، هم‌نظری و همکاری مجموعه کارگران و کارفرمایان را می‌طلبد که با دانش‌محوری و اتخاد در راستای بهبود وضعیت تولید در این شرایط مشغول به فعالیت هستند.

ویس کرمی دستگاه‌های دولتی را اصلی ترین عامل در بهبود فضای کسب و کار دانست و افزود: دستگاه های دولتی باید تلاش کنند تا تسهیل‌گری در فضای کسب و کار تقویت شود و مسیر فعالیت تلاشگران حوزه تولید را که با سرمایه و بهره‌گیری از دانش خودشان و صرف هزینه و خدمت در این عرصه آمده‌اند، هموار کنند.

ویس کرمی دستگاه‌های دولتی را اصلی ترین عامل در بهبود فضای کسب و کار دانست و اقزود: دستگاه های دولتی باید تلاش کنند تا تسهیل‌گری در فضای کسب و کار تقویت شود و مسیر فعالیت تلاشگران حوزه تولید را که با سرمایه و بهره‌گیری از دانش خودشان و صرف هزینه و خدمت در این عرصه آمده‌اند، هموار سازند.

وی در خاتمه تاکید کرد : شاید آنگونه که در شأن کارگران عزیز است نتوانیم از زحمات این عزیزان تشکر نماییم اما خودمان را به عنوان بخشی از بدنه دولت موظف و مکلف به حمایت و قدردانی از این قشر زحمتکش می دانیم.

وی بیان داشت: امروز کشور در عرصه داخلی و بین المللی در شرایط خاصی قرار دارد و نیازمند حضور موثر نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد یعنی کارگران و کارفرمایان است.

همزمان با دهه کرامت روز سه شنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ طی مراسمی با حضور حامد ویس کرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا، محمد حسین رستمی مدیر حراست، مجید شایق مدیر روابط کار، محمد آذرپناه مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، وحید آریا رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پیشوا در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از کارگران و کارفرمایان نمونه این شهرستان تقدیر شد.

کد خبر: 51130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =