انجام حدود ۱۴هزار فقره بازرسی کار از کارگاه‌ها

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل: طی سال گذشته تعداد ١٣٨٤٠ فقره بازرسی کار ادواری و موردی از واحدهای کارگری استان انجام شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل،  بهروز رحیم زاده با بیان اینکه بازرسان کار نقش موثر و تعیین کننده‌ای در حفظ امنیت محیط‌های کار، پروژه‌های عمرانی و واحدهای کارگری را بر عهده دارند، اظهار کرد: نتیجه بازرسی‌های مدون و منطبق با قوانین، منجر به پیشگیری از حوادث ناگوار در حوزه کار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با عنوان اینکه مهمترین وظیفه بازرسان کار پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از کار است افزود: طی سال گذشته بیش از ١٣ هزار و ٨٤٠ فقره بازرسی کار اعم از ادواری و موردی از کارگاه ها استان صورت گرفته است.

بهروز رحیم زاده یادآور شد: تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ فقره پرونده سخت و زیان آور در کمیته های مربوطه رسیدگی شد که مستلزم انجام ۷ هزار فقره بازرسی از کارگاه های مورد درخواست کارگران بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل عنوان کرد: بیش از ۱۶۰ فقره بازرسی از حوادث ناشی از کار جهت بررسی و ارجاع به مقامات قضایی انجام شده است.

کد خبر: 51232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =