هیات اندیشه‌ورز روابط کار تشکیل شد

برای به حداقل رساندن مشکلات جامعه کار و تولید و استفاده از ظرفیت‌های صاحب نظران در حوزه روابط کار، هیات اندیشه‌ورز روابط کار استان اردبیل تشکیل شد.

به گزارش آتیه آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ بهرور رحیم زاده در اولین جلسه هیات اندیشه ورز روابط کار،  هدف از تشکیل این اتاق فکر را حل مسائل و مشکلات حوزه های کارگری و کارفرمایی و ایجاد بستر مناسب برای بهره گیری از نیروهای خلاق درون و یا برون سازمانی در جهت نیل به اهداف عالیه وزارت مردم عنوان کرد.

 وی گفت: از دیگر اهداف تشکیل این هیات شناسایی چالش‌ها، مشکلات و مسائل، بررسی آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها برای ریشه یابی مشکلات، ارائه پیشنهاد و تلاش برای مانع زدایی است که جمع بندی جلسات در استان به معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال خواهد شد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد: لازم است کارشناسان حوزه روابط کار به دقت مسائل و مشکلات حوزه کارگری و کارفرمایی را رصد و مشکلات احتمالی را در جلسات مربوطه در سطح استان و شهرستان‌ها جهت رفع مشکلات و صیانت از نیروی کار و در حمایت از ایجاد اشتغال تا حصول نتیجه نهایی مطرح و در جلسات بعدی هیات اندیشه ورز گزارش اقدامات خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم با استفاده از خرد جمعی و ظرفیت نخبگان ادارات مختلف حوزه روابط کار و بازنشستگان که دارای تجارب ارزنده هستند و همچنین صاحب‌نظران و اساتید دانشگاهها و تشکلات کارگری و کارفرمایی بتوانیم در تدوین و اتخاذ تصمیمات کلان و ملی موثر باشیم.

رحیم زاده افزود : امیدواریم با استفاده از ظرفیت های این هیات بتوانیم زیرساخت‌های محکم ‌تری برای احقاق حقوق جامعه کارگری و موضوع صیانت از نیروی کار ایجاد کنیم.

 در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

کد خبر: 51308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =