پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان به مناسبت عید سعید قربان

با فرارسیدن عید سعید قربان، یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان، طی پیامی عید سعید قربان، عید بندگی و مغفرت الهی را به عموم مسلمانان، خصوصاً همکاران و جامعه بزرگ تعاونگران، کارفرمایان و کارگران استان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، با فرارسیدن عید سعید قربان، یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان، طی پیامی عید سعید قربان، عید بندگی و مغفرت الهی را به عموم مسلمانان، خصوصاً همکاران و جامعه بزرگ تعاونگران، کارفرمایان و کارگران استان تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

عید قربان از گرامی ترین عیدهای مسلمانان، روزی است که ابراهیم(ع) در برابر خداوند سجده می کند و به احترام امتحان الهی فرزند خود را به قربانگاه می برد تا قربانی کند و آن هنگام که خداوند او را در امتحان سربلند می یابد؛ گوسفندی را برای ذبح نزد ابراهیم می فرستد.

 روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم، روزی است که انسان در برابرمعشوق، هیچ بودن همه چیز را می پذیرد؛ خود و همه چیز زا فدای او می کند و «تعبّد» را که نتیجه عرفان، شهود و دیدن یار است به معرض دید می گذارد.  

اینجانب ایام نورافشان عید قربان، عید پاکی ها و شکوفایی ایمان، یقین و عمل صالح را به تمامی مسلمانان خصوصا جامعه کار و تلاش استان همدان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند منان خواهانم تا در این روز فرخنده به همه مسلمانان در جوار خود جایگاهی شایسته عنایت فرماید.

یوسف شعبانی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان

کد خبر: 51671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =