برپایی غرفه های اداره کل تعاونکارورفاه اجتماعی در حوزه ورزش کارگری و مشاغل خانگی

غرفه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در مراسم افتتاحیه روز پنجشنبه ۲۳ تیر نمایشگاه جشنواره فرهنگی و ورزشی البرز در مجموعه ورزشی انقلاب کرج افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، خلیل عبدالهی رئیس اداره فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان گفت : در این نمایشگاه که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و نیز همکاری اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان وسایر نهادهای مرتبط در حوزه فرهنگی ورزشی استان برگزارشد غرفه های هیات ورزش کارگری استان و نیز عرضه محصولات مشاغل خانگی در حال فعالیت می باشند.

وی افزود : همچنین  درطی برگزاری این نمایشگاه هیات های ورزشی کارگری با ارائه مسابقات ورزشی همگانی و تفریحی برای بازدیدکنندگان و ورزش دوستان همزمان به طور رایگان آموزش های لازم را در این ایام به خانواده هایی که علاقمند هستندفرزندان خود را به سمت ورزش سوق دهند، ارائه خواهند داد.

شایان ذکر است مراسم افتتاحیه رسمی این نمایشگاه عصر روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و و نیز اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی و ورزش جوانان البرز برگزار شد و به طور رسمی این نمایشگاه آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه برای بازدید عمومی آزاد است وعلاقمندان می توانند همه روزه تا ۲۶ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ برای بازدید از بزرگترین نمایشگاه وجشنواره فرهنگی ورزشی استان به مجموعه ورزشی انقلاب کرج واقع در باغستان مراجعه نمایند

کد خبر: 51858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =