کارگران پیشگامان عرصه تولید هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان این‌که تولید، ستون فقرات اقتصاد مقاومتی و رکن مهم توسعه اقتصادی است، گفت: پیش شرط تولید، منابع انسانی و کارگران عزیز هستند که جاودانه در راه اقتصاد کشور تلاش می‌کنند.

به گزارش آتیه آنلاین، حسین فتحی در مراسم معرفی و تجلیل از کارگران نمونه، گروه های کار و واحدهای نمونه استان که در تالار مبین با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از تولیدکنندگان و کارگران استان برگزار شد، ضمن تبریک هفته کار و کارگر با بیان این‌که کارگران افسران جبهه اقتصادی کشور هستند، گفت: کارگران همواره در صف اول ایثار بوده و عاشقانه به ندای امام امت خویش لبیک گفتند.

وی افزود: کارگران بازوان توانمند تولید، پیشگامان حیاط بدیع و نشاط آفرین هستند.

وی با بیان این‌که تولید، بدون رضایتمندی و شادابی و ارتقاء روحیه کارگران معنا ندارد، گفت: کیفیت و جهش تولید با تربیت نیروی کار با انگیزه، متعهد و متخصص محقق می‌شود.

فتحی افزود: برای داشتن تولید فن آور، نوآور و قابل رقابت در بازار، باید تولیدات خود را متکی به علم روز، بازاریابی نوین و دانش‌بنیان کنیم.

وی با اشاره به این‌که تولید و اشتغال دو روی یک سکه اند، متذکر شد: ثمره تولید، اشتغال و اشتغال زیاد منجر به افزایش تولید می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، امسال نیز همچنان بر مسئله تولید تاکید کردند، البته بر لایه و چهره جدید از تولید یعنی تولید «دانش بنیان» و «اشتغال آفرین» را معیار قرار دادند و آن را موجب حرکت رو به جلو و محسوس در تمامی اهداف اقتصادی دانستند.

وی با بیان این‌که امروزه آینده کار به سمت مشاغل دیجیتال، آنلاین و فن آور حرکت می‌کند، متذکر شد: در حال حاضر ۴۰ درصد مشاغل سنتی از بین رفته است، این درحالیست که کمبود فرصت شغلی نداریم، بلکه باید مهارت‌هایمان را تقویت دهیم.

کد خبر: 51939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =