دعوت سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از جامعه کار و تولید برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

میثم مداحی در پیامی مردم شریف اصفهان، کارکنان مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین جامعه کار و تولید استان اصفهان را به حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.

به گزارش آتیه آنلاین، میثم مداحی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طی پیامی از مردم، کارکنان و جامعه کار و تولید استان اصفهان جهت حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.

 در این پیام آمده است :

روز قدس روز تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین است، روز حمایت از مظلومان عالم است و روزی است که آزادگان عالم در گستره اسلام اراده کرده اند تا نهضت بیداری جهانی را موج هایی تازه و دلهای حق طلبان را امیدی تازه بخشند.

امروز «مقاومت» تنها راه آزادی قدس است و راهپیمایی روز قدس، عزم مصرانه امت اسلام و جهانیان را برای حمایت و تقویت از مقاومت مردم فلسطین نشان خواهد داد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و با محکوم کردن جنایات رژیم منحوس صهیونیستی از همکاران گرامی و جامعه کار و تولید استان دعوت می‌کنم تا همگام با ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی، بار دیگر با تأسی از آموزه های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، در راهپیمایی روز قدس حضور یابند و استقلال و شکوه امت اسلام را به رخ جهانیان بکشند.

کد خبر: 51985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =