پیام مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت"روز روابط عمومی و ارتباطات" را تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین، متن پیام  بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

 نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت حرفه ارتباطات و روابط عمومی است بطوری که جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع ‌رسانی در همه عرصه‌ ها پیشتاز است دوچندان شده است.

بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی در سازمان ها برعهده دارند و اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان‌ نادیده گرفت.

امروزه خط حمله دشمن ازنظر رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های آنها تعریف شده است و مهم‌ترین کارکرد آن‌هم انتشار اخبار غلط و وارونه جلوه دادن فعالیت‌های صورت گرفته در نظام جمهوری اسلامی است بنابراین می‌توان دریافت یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که وظیفه مقابله با خط مقدم جبهه دشمن را دارد، روابط عمومی‌ها هستند که نقطه اتصال سازمان با مردم و رسانه ها بوده و نقش مهمی در اجرای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری را ایفا می نمایند.

بی شک روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مغتنمی است تا همگان برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند بکوشیم و این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات است.

"روز ارتباطات و روابط عمومی" فرصت ارزنده ای برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان و زحمت کشان این عرصه و ایجاد یک فضای همگرایی عمومی در مسیر تغییر نگرش ها، باورها و ذهنیت ها نسبت به جایگاه و منزلت این حرفه و همچنین ایجاد انگیزه و تحرک بیشتر در بین مدیران، دست اندرکاران و مدیران روابط عمومی در راه کمک به رشد و بالندگی و پویایی بیش از پیش این  حرفه می باشد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه فعالان و تلاشگران عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان، به ویژه مدیران و کارشناسان شاغل در روابط عمومی دستگاه های اجرایی البرز، توفیقات روزافزون همگی این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

کد خبر: 52092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =